Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 27 van 27
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    En daarom ga ik idd testen, misschien is het exemplaar wat ik ga testen wel weergaloos! De Yamaha zou idd kunnen, bedankt voor de suggestie!

    Nu heb ik vanavond wel op twee compass series zitten spelen bij een kennis en die vond ik allebei maar zozo, en CPX500 en 700-12. Ook te dunne snaren, maar er zat weinig in, wel lekker gebalanceerd..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  2. #22
    Member
    Geregistreerd
    16 januari 2013
    Locatie
    Mechelen
    Berichten
    37

    Standaard

    We zijn een jaar na de feiten van deze topic :-)
    Rizz, wat is het nu geworden, of is het er niet meer van gekomen?

    grz
    David ;-)
    Yamaha LL16D A.R.E / Yamaha AC3m / Marshall AD50c

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dgrammenidis Bekijk bericht
    We zijn een jaar na de feiten van deze topic :-)
    Rizz, wat is het nu geworden, of is het er niet meer van gekomen?

    grz
    David ;-)
    Het is geworden.. Trommmmmmgeroffelllllllllll

    Een Dewalt DW745 zaagtafel en een Inca lintzaagje!!!!!

    Daarnaast is nu m'n zelfbouw OM ook af, dus heb weer even gitaren genoeg. Er komt er nog wel 's 1, maar of die bouw ik zelf, of het duurt nog even..
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  4. #24

    Standaard

    Mijn Eastman E20ss klink vast beter dan jouw Dewalt. En ook al speel ik nog niet zo goed, ben ik er toch heel blij mee. Zelfbouw zou bij mij nergens op slaan. kan wel een jurkje maken maar ook dat klinkt nergens naar.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    M'n Ac412 doet t ook erg goed.. Rn met die zaag kan ik ook weer andere gitaren maken. En m'n andere hobby uitoefenen: lekker prutsen met hout.. Gister en vandaag een schoenenrek gemaakt, is ook erg voldoenend, kan ik je zeggen, dus heb nog geen moment spijt gehad dat ik een andere keuze heb gemaakt..

  6. #26

    Standaard

    Zelf dingen maken en bedenken geeft idd zeer veel voldoening Rizz, en als je maar een gitaar hebt die je bevalt is het toch al prima. je hebt maar beperkt tijd en een paar handen om alles te doen wat je zou willen in je leven en nog meer gitaren brengt niet zoveel meer bij hoor. Wil je eens iets anders spelen van gitaar loop je gewoon een winkel binnen met een paar mooie en speel je daar eens een stukje. Mijn moeder speelde piano en ze ging bijna wekelijks even binnen bij de pianohandel om even te genieten van het pianospel dat door de eigenaar werd gespeeld en speelde dan zelf ook eens even en eens in de paar jaar ruilde ze haar instrument in en kocht er iets anders. Ze begon op een keyboardje wat meeging naar de camping en eindigde met een prachtige pc gestuurde Roland piano/orgel.... ze heeft gespeeld tot haar vingers niet meer wilden op 92 jaar. ze is 94 geworden!!!

  7. #27

    Standaard

    Ja ja Rizz, ik ben ook een palissander liefhebster, en heb mijn zoektocht gestopt want ik heb de mijne gevonden he. Takamine TLE-D1 eentje uit de ltd serie van 2012 van 12 stuks...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top