Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1374 van 1797 EersteEerste ... 37487412741324136413721373137413751376138414241474 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 13.731 t/m 13.740 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    ...Shops zouden de filter moeten zijn..
    mee eens, maar de douane zou als eerste filter moeten fungeren. Daar komt het eerste deze nepzooi aan. Zo gauw een gitaar met miu erop uit China komt moeten de alarmbellen bij hen gaan rinkelen en zou de gitaar direct de houtversnipperaar in moeten. Jammer dan van de enkele echte die versnippert wordt.
    Maar ja, zolang dat niet gebeurt en er maar nepkopieën blijven binnenkomen.....

Ik neem aan dat De Teun hem heeft ingeruild en daar is hij wat mij betreft de fout in gegaan. Hoe "eerlijk" hij hem nu ook aanbiedt, het blijft een illegale kopie die buiten de professionele handel hoort te blijven.
    Helemaal met je eens. Ik ken De Teun niet en wil niet verder over hem oordelen maar wat een verschrikkelijke oen moet je toch zijn om zo'n gitaar over te nemen en 'm vervolgens te verkopen en dan ook nog eens voor dat belachelijke hoge bedrag. Ben je nog goedkoper uit als je een nieuwe in China bestelt. Wat een dwaas!!!
    Handel in illegale kopieën was toch verboden/strafbaar, of niet?

Senior Member

Standaard

"Is niet van echt te onderscheiden."

Logo lijkt nergens op
    Geen nibs op de frets
    "schroendraaier kopjes" op de brug
    Tuners zitten scheef

Gaat me anders nog best goed af

Shit zeg, €750..

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hefke Bekijk bericht
    mee eens, maar de douane zou als eerste filter moeten fungeren. Daar komt het eerste deze nepzooi aan. Zo gauw een gitaar met miu erop uit China komt moeten de alarmbellen bij hen gaan rinkelen en zou de gitaar direct de houtversnipperaar in moeten. Jammer dan van de enkele echte die versnippert wordt.
    Maar ja, zolang dat niet gebeurt en er maar nepkopieën blijven binnenkomen.....

Helemaal met je eens. Ik ken De Teun niet en wil niet verder over hem oordelen maar wat een verschrikkelijke oen moet je toch zijn om zo'n gitaar over te nemen en 'm vervolgens te verkopen en dan ook nog eens voor dat belachelijke hoge bedrag. Ben je nog goedkoper uit als je een nieuwe in China bestelt. Wat een dwaas!!!
    Handel in illegale kopieën was toch verboden/strafbaar, of niet?
    Ik denk dat Teuns dit ook weet, dus probeert er toch aan te verdienen. De prijs gaat vanzelf omlaag 😂
    Maar wel suf inderdaad om als winkel dit als inruiler te verkopen.

Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

Hoe zien jullie het recente opduiken van SG supreme's in lava burst??? recent had een dame in Noord Holland er een te koop, die advertentie is verdwenen maar ze heeft nu al weer een geadverteerd
    http://link.marktplaats.nl/m972676869

kan zijn dat ze m toch niet had verkocht en m dus opnieuw op MP heeft gezet (maar dat ligt niet echt voor de hand) maar in Belgie wordt nog zo'n SG in lava burst aangeboden
    http://www.2dehands.be/muziek/muziek...258970977.html

Guitar dater project kan het door de Belgische adverteerder vermelde serienummer niet terugvinden en dat bevreemdt mij aangezien dit type (in ieder geval) van 2005 / 2007 op de markt was en 'dus' te dateren zou moeten zijn.

Zo heel populair schijnen de SG Supremes niet te zijn geweest.. is het nou toeval dat er min of meer tegelijkertijd twee in NL / BE op de markt verschijnen??

Edit: op de foto's van de Belgische aanbieder is het nummer 001180617 te zien Volgens GDP is ie dan van 11 januari 2008. Echter sommige bronnen op het net beweren dat de SG Supremes in 2007 al uit productie waren.. wie schijnt er even licht op en werpt er twee centen bij ??
    Laatst gewijzigd door MikeD; 14 oktober 2015 om 12:17
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Senior Member

Standaard

lijkt dat het toeval is en dat het niet dezelfde zijn.
    Die op MP heeft een 'rode' achterkant, die op 2e hands een zwarte. Ook de kleur aan de voorkant is niet hetzelfde.
    Of het echte of neppers zijn weet ik niet.
    Ik kan me wel iets vaags herinneren dat die 'anita' al eens eerder iets op mp had staan waar ik over twijfelde.
    Dat ik twijfel moet je geen waarde aan hechten, ik heb me al eens eerder flink vergist.

Die op 2e hands zou volgens http://www.guitardaterproject.org/gibson.aspx geproduceerd zijn op 11 januari 2008, productienummer 317.

Exclamation Lava burst

Hallo,

Totaal andere burst! Die Belg is een "echte" lava burst, loopt van donker bij de draagband knop tot licht bij de hals. Die op marktplaats.nl is een gewone 2-tone burst, zo te zien - maar wel met de halsinleg die je ook op de lava burst modellen ziet.

Greetz,

Han.
    --
    dadgad (and other open tunings).

Senior Member

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Zou de verkoper dat zelf wel weten? Zit al 9.5 jaar op MP. Los van de decal, lijkt de brug mij ook niet te kloppen.

Senior Member

Standaard

Zou de verkoper dat zelf wel weten? Zit al 9.5 jaar op MP. Los van de decal, lijkt de brug mij ook niet te kloppen.
    Geen idee. Ik heb hem gevraagd om het serienummer maar nog niets gehoord.

Senior Member

Standaard

Was je niet in voor een lp junior met p90s,Lex?
    Deze Tele zou ik trouwens ook laten staan.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten