Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1373 van 1797 EersteEerste ... 37387312731323136313711372137313741375138314231473 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 13.721 t/m 13.730 van 17961
    Senior Member

Standaard

TELE: http://link.marktplaats.nl/m973842013
    STRAT: http://link.marktplaats.nl/m973842204

Vorige week adverteerde deze verkoper nog zijn gitaren onder de titel Fender, dat heeft hij deze week weggehaald, hoewel de decals natuurlijk niet zijn verwijderd. Nu prijst hij ze aan als unieke custom build relics. Uniek zijn ze zeker, uniek lelijk...

Thocaster zijn Vlacaster zou ik met plezier aan mijn muur ophangen (zoals hij dat zelf ook heeft). Deze twee zou ik direct aan Tupelo schenken, zodat hij ze op zijn balkon kan opsteken in zijn allesbrander en hij lekker warm aan een nieuwe Rusische roman kan beginnen.

Voor wie nog niet overtuigd is, bekijk ook eens de andere foto's van deze "Fenders".......

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

ouch, that's fugly
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    TELE: http://link.marktplaats.nl/m973842013
    STRAT: http://link.marktplaats.nl/m973842204

Vorige week adverteerde deze verkoper nog zijn gitaren onder de titel Fender, dat heeft hij deze week weggehaald, hoewel de decals natuurlijk niet zijn verwijderd. Nu prijst hij ze aan als unieke custom build relics. Uniek zijn ze zeker, uniek lelijk...

Thocaster zijn Vlacaster zou ik met plezier aan mijn muur ophangen (zoals hij dat zelf ook heeft). Deze twee zou ik direct aan Tupelo schenken, zodat hij ze op zijn balkon kan opsteken in zijn allesbrander en hij lekker warm aan een nieuwe Rusische roman kan beginnen.

Voor wie nog niet overtuigd is, bekijk ook eens de andere foto's van deze "Fenders".......

Die strat vind ik nog wel gaan, wat zou er voor pickups en hardware opzitten?

Senior Member

Standaard

Het kan allemaal erger.
    De Teun gitaren uit Drunen biedt op speurders een Chinese Gibson kopie aan.
    Hij zet er wel bij dat het een kopie is, maar als middenstanders nu ook al kopies verkopen....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    Die strat vind ik nog wel gaan, wat zou er voor pickups en hardware opzitten?
    Heb je die andere Stratfoto's ook bekeken? Modelletje Hondo zal ik maar zeggen. Voor €195,- neem ik aan dat daar de goedkoopste Chinese hardware en pu's op zitten, want de rest van het geld gaat op aan het sublieme relicen.

Senior Member

Standaard

Gezien ja... Hondo mmmm, was m'n eerste elektrische gitaar, een zwart witte strat waarvan m'n vingers groen uitsloegen en het eelt er bijna bloederig afkwam van de scherpe frets. Zag die hondo 2 jaar geleden op marktplaats staan voor 200 euro, en dat terwijl m'n ouders er incl. Avora oefenversterkertje er 150 gulden voor betalen. De tweedehands prijzen zijn helemaal op hol geslagen en de hype dat alles uit Azië beter is dan de USA versies gaat echt niet op.
    Deteun verkoopt leuke gitaren veelal zeldzaam high end spul en als hij nu al bamische kopieën gaat verkopen is hij wanhopig naar omzet op zoek, armoede....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    De Teun gitaren uit Drunen biedt op speurders een Chinese Gibson kopie aan.
    Hij zet er wel bij dat het een kopie is, maar als middenstanders nu ook al kopies verkopen....
    Precies. Shops zouden de filter moeten zijn naar de consument die niet alle ins en outs kent. De koper van deze kopie, kan deze eenvoudig als echt doorverkopen aan een onwetende derde die in de veronderstelling is een echte te kopen. Ik neem aan dat De Teun hem heeft ingeruild en daar is hij wat mij betreft de fout in gegaan. Hoe "eerlijk" hij hem nu ook aanbiedt, het blijft een illegale kopie die buiten de professionele handel hoort te blijven.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Precies. Shops zouden de filter moeten zijn naar de consument die niet alle ins en outs kent. De koper van deze kopie, kan deze eenvoudig als echt doorverkopen aan een onwetende derde die in de veronderstelling is een echte te kopen. Ik neem aan dat De Teun hem heeft ingeruild en daar is hij wat mij betreft de fout in gegaan. Hoe "eerlijk" hij hem nu ook aanbiedt, het blijft een illegale kopie die buiten de professionele handel hoort te blijven.
    Heb net even op zijn website gekeken. Een Chinese LP Custom kopie in gebruikte staat aanbieden voor € 750...
    De gitaar komt uit 2006, dus die is toen waarschijnlijk nog voor € 150 of zelfs minder naar NL gekomen. Setje tweedehands tuners en Gibson PU's erin, en beweren dat hij niet van echt te onderscheiden is.

Belachelijk!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Philippe Bekijk bericht
    De gitaar komt uit 2006, dus die is toen waarschijnlijk nog voor € 150 of zelfs minder naar NL gekomen.
    Even los van dat chinese kopie verhaal, maar dat geld-verhaal gaat niet helemaal op, tenminste, dat is voor usa gibsons net zo idioot.
    In 1996 (dacht ik) kocht ik een les paul studio, voor 1500 gulden. Daar wil men nu ook 700 euro voor hebben.
    Les paul standard was toen 2500 gulden, nu tweedehands ook boven de 1000 euro.
    Misschien niet zo overdreven als het aangehaalde voorbeeld, maar toch.
    Anders gezegd, inflatie kan best wat nuanceren.

Senior Member

Standaard

Shit het is ook echt een 'Neppert' met MIU achterop de headstock en al....

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten