Meer waarschijnlijk een new oldstock en dan met name een 2012 die niemand eigenlijk will hebben vanwege de 2 delige toets![]()
Meer waarschijnlijk een new oldstock en dan met name een 2012 die niemand eigenlijk will hebben vanwege de 2 delige toets![]()
life sucks and then you die
Wat is er mis met een tweedelige toets ? Wat Gibson ook deed was kloten met baked maple en richlite jakkes !
Volgens mij is het topmodel de Ls540, rond de 4500 euro. Maar zoveel weet ik er niet van dus ik laat me graag verlichten.
Met diamantjes!
http://static6.bornrichimages.com/cd...NE33a_5784.jpg
er is niks mis mee maar als je veel geld uit geeft voor een R9, R8 of R0 en je hebt de keus uit een 2011, 2013,14 of 15 of de 12 dan eindigt de 12 onderaan vanwege de 2delige toets (dat zie je ook op ebay waar de alle 2012 Gibsons lager geprijst zijn dan andere jaren)
als er een aantoonbaar tekort zou zijn aan les Pauls dan zou dat kunnen maar echt waarschijnlijk is dit niet![]()
Inderdaad, er is een overschot aan les Pauls. En Gibson melkt het les Paul model elk jaar weer commercieel uit door elk jaar weer een nieuwe custom shop serie uit te brengen die weer 500 euro duurder is dan het jaar ervoor, historic, true historic, collector's choice what's next? Players choice? Paul's choice?
Maar als er een overschot aan les pauls is, waarom word er dan grof geld voor die ouwe meuk neergeteld, en vooral, waarom zou er dan over 50 jaar, als dat 2012 R9 geval ook oude meuk is, daar geen grof geld voor neergeteld worden?
Het lijkt een gokje waard
Als tegen die tijd les pauls geen drol waard zijn, en dat 2012 ding ook niet, dan verlies je er ook minder op dan wanneer je meer neer hebt geteld voor een ander jaar (tenzij die wel geld waard zijn).
Favorieten/bladwijzers