Pepe is door naar de volgende ronde!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Pepe is door naar de volgende ronde!
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Weggevertje. Je kan het aan de foto's al zien.
![]()
En voortaan doen we elke Les Paul op marktplaats gelijk ervan beschuldigen een Chinees te zijn. Wel zo gemakkelijk, bespaart een hoop gezeur!
Nep custom shopper!!
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Gewoon alles nieuw in de winkel kopen, ben je van dat geleuter af😉
Ik dacht niet dat ik (of iemand anders hier) gezegd heeft dat dit een nepperd is. Alleen dat dezelfde gitaar op 2 sites door ogenschijnlijk 2 verschillende personen en voor 2 verschillende prijzen aangeboden wordt vond ik erg vreemd. En het verhaal erachter vind ik ook een beetje vreemd overkomen. Maar zoals ik al eerder heb gezegd zou het waar kunnen zijn.
Maar voor de deskundigen onder ons: zijn er op basis van de foto’s aanwijzingen dat deze gitaar echt of een nepperd zou kunnen zijn?
wat te denken van deze:
http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr
Laatst gewijzigd door hefke; 3 oktober 2015 om 09:52
Ziet er wmb geloofwaardig uit, weet alleen niet of Fender in 79 nog de driepunts tilt halsbevestiging toepaste (die era heb ik altijd genegeerd ivm niet mijn smaak).
Body zou zelfs nog origineel kunnen zijn, hals ziet er ook niet erg heftig bespeeld uit. Je zou de stempels in de neckpocket en hiel even erbij moeten hebben.
Volgens mij toch niet een originele, omdat:
1) Opgebouwd uit de beste onderdelen.
2) '79 er Fender hals gebouwd door Herb Gastelum! Wie is Herb?? Ken 'm niet of nog nooit van gehoord. is/ was dit een bouwer bij Fender? in dat geval heb ik niets gezegd.
3) Essen body, aftermarket???
In ieder geval lichter van gewicht en veel resonanter dan de 70's body's!
etc....
@lauke: zover mij bekend (kan me vergissen) was in '79 nog de driepuntsbevestiging standaard. De 25th anniversary versie had wel de vierpuntsbevestiging
Favorieten/bladwijzers