Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 5 EersteEerste ... 2345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 41

Standaard

Super, ben ik erg benieuw naar!

Vond de Echoplex vs Strymon clip ook erg goed. Zo goed zelfs dat ik de Strymon tot op heden niet heb gekocht omdat ik die Echoplex veel beter vind klinken

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Don Olivier Bekijk bericht
    Super, ben ik erg benieuw naar!

Vond de Echoplex vs Strymon clip ook erg goed. Zo goed zelfs dat ik de Strymon tot op heden niet heb gekocht omdat ik die Echoplex veel beter vind klinken
    De Strymon is een uitstekend ding. In vergelijkingen legt hij het af, maar alles legt het af - niks kan echt een origineel ding nabootsen ... met de simpele reden dat iets wat nagedaan wordt nooit het originele zal overtreffen. However, als je een preset met de Strymon maakt en dat probeerd te creëren met de EP-3, dan lukt dat natuurlijk niet.

De Strymon is uitstekend voor zijn eigen voicing.
    - facebook
    --------------------------------------------------
    - Arafúra : organic ambient / neo-classical
    - IZAH : sludge / post-metal

Standaard

Ik ben erg onder de indruk van dit pedaal, maar het is nogal aan de prijs, voor mij althans, zo'n 350 euro. Kan iemand mij een alternatief aanraden?

Senior Member

Standaard

Leuk! Oude topics bumpen! 2e hands komt dit pedaal af en toe voorbij. Alternatieven? Tsja... Wil je 'm voor Live (bandsituatie) of studiodoeleinden gebruiken? Of gewoon voor in de (slaap)kamer?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Ja inderdaad, even in de gaten houden of ie tweedehands aangeboden wordt. Ik wil het pedaal gebruiken voor thuis en mijn jambandje, waarmee we nooit het oefenhok uitkomen (en dat prima vinden).

Senior Member

Standaard

De nieuwe boss delay misschien? DD-500 heet hij. Geen idee van de prijs, maar zeer sterke features! Beetje Strymon achterna...

Senior Member

Standaard

Zolang je niet optreedt: de Boss DD-20. 2e hands ook goed te scoren.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Dank! Ik ga beide pedaaltjes eens checken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Zolang je niet optreedt: de Boss DD-20. 2e hands ook goed te scoren.
    Hoezo? Is dit pedaal niet geschikt voor live? Ik ben op zoek naar een programmeerbare delay die het ook in de oefenruimte en live goed doet.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pasqual Bekijk bericht
    Hoezo? Is dit pedaal niet geschikt voor live? Ik ben op zoek naar een programmeerbare delay die het ook in de oefenruimte en live goed doet.
    DD-20 kun je prima mee optreden - is nog altijd een goeie delay, wordt door velen gebruikt!
    Niks mis mee, alleen deze vergelijken met een El Capistan is net als appels en peren, twee compleet verschillende pedalen denk ik.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten