-
24 augustus 2015, 16:21
#1
Spam op GN?
Hai,
Ik kreeg onderstaand profielbericht

Lijkt me raar. Ik heb niet op die link gedrukt en heb je het idee dat dit hier niet thuis hoort.
-
24 augustus 2015, 16:24
#2
Ik kreeg ook zoiets. Ik heb het gewoon gerapporteerd.
-
24 augustus 2015, 16:36
#3
-
24 augustus 2015, 16:41
#4
Ja, dat is een beetje een spambot-epidemie waar we nu tegenaan lopen.
Idd gewoon rapporteren... dan zullen wij mods verwijderen en de spambot toegang ontnemen.
Alpha Robot ... Brass Happy Punk Rock.
https://alpha-robot.nl
thought 14: “Poor octopus — eight arms, but no hands. F— you, God!” (Matt Spencer)
-
24 augustus 2015, 17:23
#5
Dus jullie gaan mods verwijderen, zal een rommeltje worden. ;-)
-
24 augustus 2015, 17:46
#6
Ik protesteer, ik wil niet verwijderd worden!
Maar zonder dollen, we worden gek van de spambots op het moment. Je haalt ze weg, maar even later staan er weer een stel anderen. Net fruitvliegjes.
Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.
Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers