Waar is je Rumble Drive?![]()
Waar is je Rumble Drive?![]()
The problem with the world is that the intelligent people are full of doubts, while the stupid ones are full of confidence.
- Charles Bukowski
Less=more word langzaamaan more=more.... Maar, ik heb alles nodig hoor! Echt..
Once you go Strat, you never go back
Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001
Prima reverb! Heb hem nog niet live gebruikt, maar thuis klinkt lekker
Once you go Strat, you never go back
Ach jaaaaa, dat hele 'less is more-idee' vind ik ook wel een beetje idiote stelling. Je gaat uiteraard geen pedalen in je koffer plakken die je nooit gebruikt, nooit gebruikt hébt en ook nooit zál gebruiken. Daar heb ik ook niemand anders voor nodig om me dat te vertellen. Maar als ik regelmatig een vintage Corinda Trittle gebruik, dan plak ik een vintage Corinda Trittle in mijn koffer, ook al ben je dan al een derde van je board kwijt. Enfin, je snapt wat ik bedoel. Ik maak iig een bakkie waar alles wat ik heb ingaat, behalve mijn wah, maar dat heeft te maken met het feit dat ik als één-benige al vrij snel op mijn plaat ga als ik probeer te wah-en.![]()
Mario, een auto-wah misschien? Er zal toch wel één bestaan die ongeveer doet wat jij wilt?
Of een talkbox
Of een prothese met ingebouwde wah 😄, ik denk dat je menig vakblad haalt, goede pr voor de band ook
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Favorieten/bladwijzers