Strakke plank met mooi spul. Enjoy!
Strakke plank met mooi spul. Enjoy!
zeker, mooi board, lekker groot, veel lekkers erop helemaal mijn ding...
Gisteren m'n grote board gereduceerd tot dit nano+ boardje
Ik was het zeulen met 14 pedalen in flightcase zat. Nu eens kijken of ik met het kleine board niks fundamenteels mis.
![]()
www.blackbottleriot.com (gitaar)
tuner... check.. . KOT... check... swirly thingy.... check...
nah, good to go.
Dat pink geval kan je gewoon omdraaien he, zolang het maar niet gaat wippen als je iets indrukt.
ohnee, randje bij de nano.
Laatst gewijzigd door Pepe; 12 augustus 2015 om 15:46
Nee nee, nu niet te snel opgeven, Pepe! Wat is er mis mee om de roze Anal Ogman (sjeeses, wat flauw!)een kwartslag naar links te draaien? Welk randje zit er op die Nano+ waar ze mij nooit iets over hebben verteld?!?! Op de één of andere manier kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat de boel, alles bij elkaar, nét iets beter past als......, hoewel je dan weer met dat afglijdende deeltje zit van die...., tenzij.....
A neeee, kom op Trigger. IETS zegt me dat je exact dit setje pedalen op exact dít plankie nét iets economischer moet kunnen bevestigen dan nú het geval is.
En een anderhalf cm hoog klosje (of twee vierkante holle buisjes) onder de King Of Tone, eenvoudig vastgezet, zodat je de KOT iets naar achteren kunt zetten, waardoor je de tuner nog nét daarvóór kunt plaatsen (in de breedte óp het plankje), zodat je ALLES naar rechts kunt verschuiven (de Hoof als het ware helemaal naar rechts toe uitgelijnd), het roze geval tegen het paarse aangedrukt en dus ruimte genoeg voor de Humdinger op links.
Dat klosje, of die buisjes zorgen er dus voor dat dat paarse pedaal zowel iets naar achteren kan als naar omhoog, zodat je de tuner er niet alleen vóór gezet krijgt, maar je ook nog netjes op alle drie de knoppies kan gaan staan.
Uitleggen is soms haast moeilijker dan het 'gewoon maar even' maken.![]()
Je hebt gelijk Vulv, geen randje, dat is de mini.
In dat geval, de pink, de kot en de hoof hebben de plugs bovenin dus die kunnen al strak tegen elkaar. De tuner kan dan voor of helemaal achteraan met een pedal connector in de humdinges wat? Is dat om 2 amps aan te sturen? Afijn, als laatste dus.
Het past kwa breedte niet meer in het hoesje maar fuck het hoesje![]()
Laatst gewijzigd door Pepe; 12 augustus 2015 om 23:41
Haha, dank voor de zorgvuldige analyses.
- Tuner in de breedte voor de KoT vind ik onhandig aflezen, plus geklooi met klosjes is niks voor mij. Dat gaat kapot onder mijn voeten.
- Tuner via tuner out uit Ernie Ball volume pedaal, normal output naar de Hoof.
- De Analog.Man delay 'rechtop' helt inderdaad te ver over om in de hoes te kunnen. Nu zit de on/off switch aan de onderzijde, da's prima voor mij. Ik heb ook een El Capistan en die past beter op dit plankje (zelfs incl fav switch), maar op dit moment gebruik ik ff de ARDX20.
- Humdinger is een kwalitatief erg goede splitter. Zonder switch ofzo, dus altijd alles aan. Lekkerrrrrrrrrrr!
Dat was oorspronkelijk m'n plan. Helaas past 'ie daar nét niet in de lengte vanwege de phase-switch. In de breedte gaat net niet omdat je dan geen snoeren meer in de outputs kunt stoppen. -_-
Ik waardeer jullie inbreng ten zeerste en wil het plankje graag verbeteren.Meer ideeën?
Tuner bovenop de splitter?
Favorieten/bladwijzers