Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 5 van 11 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 105
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.808

    Standaard

    Strekking van het verhaal: iedereen is te gast en als het niet bevalt, dan rot je lekker op.

    Enige gedrag dat aan te kaarten is staat in de forumregels.

  2. #42
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    dat idee had ik al ja, maar hoe met bepaald gedrag word omgegaan blijf ik toch scharen onder grote kul, dat is toch iets voor de moderators om over na te denken

  3. #43
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Dat heb je al een paar keer gezegd, ja. En denk niet dat ik daar niet over nadenk. Maar wie ben jij dat je mij de maat loopt te nemen? Wie ben jij dat je alles beter weet? Wie ben jij dat je ons even komt vertellen hoe we ons moeten gedragen?
    Denk daar zelf maar eens over na, met je arrogante gedrag.
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    regeltjes, regeltjes, sommige mensen kunnen echt niet zonder blijkbaar. kijk, dit forum heeft al een straffe geschiedenis in internet termen. Er zijn hier in het verleden al heel wat zeer positieve acties geweest, solidariteit, meetings, sociale controle (ja, dus) en allerlei initiatieven irl enz... dat overtreft met gemak het clubjesgedoe dat er soms heerst, kinderachtig gedoe, puberale stoerdoenerij... dat soort dingen zijn trouwens erg gemakkelijk te negeren.

    Wat altijd geweldig helpt, is jezelf niet te fel au serieux nemen. niet alleen hier op het forum trouwens

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    32.826

    Standaard

    Maar heb je de rapporteer knop al gebruikt Brad?
    Want zo niet dan wordt het wel een beetje een potsierlijk verhaal van je.

  6. #46
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    dat lijkt me iets tussen mij en de moderators, maar een goed verstaander weet je wel

  7. #47
    Moderator
    Geregistreerd
    30 juli 2010
    Locatie
    Rotterdam-Zuid
    Berichten
    10.444

    Standaard

    Nou weer geheimzinnig lopen doen?
    Waarom reageer je niet op wat ik zeg?
    Ik buig voor niemand. Ik heb een slechte rug.


    Te koop: Cort Actionbass , zie advertentie!

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    32.826

    Standaard

    Wel, het kan best dat je het niet eens bent met een beslissing en de inhoudelijke argumenten die daarvoor geven worden.
    Dat is toch een kwestie van slikken of stikken. Zoals zoveel dingen in het leven.

  9. #49
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    nou ja, hij vraagt of ik al eens iets gerapporteerd heb en dacht enige discretie in acht te nemen bij het beantwoorden van zijn vraag. het lijkt me toch niet de bedoeling dat ik een klacht en de reactie van de moderator daarop hier in het openbaar uit de doeken ga doen.
    dat is iets tussen mij en de moderator zou ik zeggen.

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.884

    Standaard

    Maar de betreffende vraag kan toch met ja of nee beantwoord worden, zonder daarmee een privé conversatie openbaar te maken?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top