Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 64 van 67 EersteEerste ... 14546263646566 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 631 t/m 640 van 667
    Senior Member

Standaard

Outrage, je kunt ook deze kopen met Neutrik 'verlenging' bij Bax. Die kosten momenteel zo'n 5,95 euro daar, ik ben ook bezig met mijn pedalboard. Artikelcode: H-FLA52 (ik heb de rekening er net bij gepakt: DAP 6.3 jack chassis naar jack 6.3 ). Ik heb aan de buitenkant een kleurcode aangebracht, een code-plaatje kost 1,90 euro. Goed spul, sluit goed aan.

Binnenkort zal ik het posten, het zal binnen een week af zijn.

Iets anders voor de lieden hier? Ik boor gaten in een plaat multiplex om de pluggen/draden doorheen te halen. Weet er iemand of er een afdekplug is tegen water /stof / troep voor kleine gaatjes? In elk geval zou ik het optisch mooi vinden dat de randen van de gaten afgedekt zijn, maar ik heb er nog niets voor kunnen vinden.
    You can't be a vet. You rock too much.

Senior Member

Standaard

Ik ben op zoek naar een Pedaltrain Mini maar hij is nergens meer leverbaar. Ik gok dat dat door de nieuwe 2015 modellen komt en dat alle winkels door de voorraad heen zijn?

Iemand nog tips voor een betaalbare* Mini, of een passend alternatief?

*) Gangbare prijs is onder de 60 Eur, incl verzendkosten.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Onze "vrienden" Tonika heeft ze nog?
    Jep, en die kunnen ze houden

Ik heb er nog 1 in Duitsland gevonden; even snel bestellen!

Senior Member

Standaard

Haha, 't zit diep hè?

Ik heb er ook (nog steeds) moeite mee.
    Als ik weer aan dat filmpje denk van die vrouw die even toelicht waarom ze een "medewerker zonder tattoos e.d." willen, krijg ik spontaan weer uitslag.

Senior Member

Standaard

Ik heb de Mini overigens bij Musikding gekocht. Wel verzendkosten, maar ik moest toch nog wat pedaal-onderdelen hebben, dus moest sowieso die kosten nog maken.

Standaard

Net mijn eerste budget pedalboard geknutseld van een Ikea plankje, alu profieltje en twee handgreepjes - precies passend in een oud alu gereedschapskoffertje dat ik nog had liggen :-). Maar wat pas echt cool is en waarom ik het hier meld: met aangeschafte RAVpower 15000mah extreme power bank kan ik alles van prik voorzien - zoom G3 en 3 losse pedaaltjes. Heeft een 9v (of 12v, schakelbaar) uitgang - wel onhandige polariteit maar dat is zo verholpen - waarmee alles tot in lengte van uren en ws dagen te poweren is. Voor 45 euro thuisbezorgd - poor man's pedal juice maar met meer capaciteit.

Joyo sweet baby --> harley benton vintage overdrive --> harley benton american sound (gemod met speaker sim bypass) --> zoom G3 voor tap tempo delay, tremolo en reverb --> kan via xlr uit van G3 naar mengpaneel (speaker sim aan) of van G3 naar superchamp XD direct in power amp ingang (mod; naar smaak speaker sim aan/uit). Heel blij mee!

Senior Member

Standaard

15 ampère? Is het een kleine kerncentrale?

Standaard

15000 milliampere-uur; een maat voor het vermogen dat kan worden opgeslagen. Hij levert zeker geen 15 ampere op 1 moment!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EBOUE Bekijk bericht
    Outrage, je kunt ook deze kopen met Neutrik 'verlenging' bij Bax. Die kosten momenteel zo'n 5,95 euro daar, ik ben ook bezig met mijn pedalboard. Artikelcode: H-FLA52 (ik heb de rekening er net bij gepakt: DAP 6.3 jack chassis naar jack 6.3 ). Ik heb aan de buitenkant een kleurcode aangebracht, een code-plaatje kost 1,90 euro. Goed spul, sluit goed aan.

Binnenkort zal ik het posten, het zal binnen een week af zijn.

Iets anders voor de lieden hier? Ik boor gaten in een plaat multiplex om de pluggen/draden doorheen te halen. Weet er iemand of er een afdekplug is tegen water /stof / troep voor kleine gaatjes? In elk geval zou ik het optisch mooi vinden dat de randen van de gaten afgedekt zijn, maar ik heb er nog niets voor kunnen vinden.
    zoek op de term cable Grommet open als de kabel er doorheen moet. en closed voor afdekrubbertjes
    voorbeeld open voor kabels:
    http://nl.farnell.com/webapp/wcs/sto...7852,110182466

en closed om gaten te dichten:
    http://nl.farnell.com/webapp/wcs/sto...e&pf=110159890

bij de meeste electriekboeren wel te krijgen
    Laatst gewijzigd door showband; 2 augustus 2015 om 08:54
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten