Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 35 van 36 EersteEerste ... 2533343536 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 341 t/m 350 van 351
  1. #341
    Super Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2004
    Locatie
    Groningen
    Berichten
    6.219

    Standaard

    Ik heb al erg lang een boss espressiepedaal, stevig genoeg.
    Vriendelijke groet,

  2. #342
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2009
    Locatie
    breda
    Berichten
    368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door harrie-beton Bekijk bericht
    Ik heb al erg lang een boss espressiepedaal, stevig genoeg.
    En geen problemen icm M9/ M13?
    Welke heb je trouwens?

  3. #343

    Standaard

    Is het mogelijk om een m9 direct naar de PA te sturen? Gitaar - > m9 - > PA?

  4. #344
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2007
    Locatie
    Driehuis
    Berichten
    1.060

    Standaard

    Elektro-Akoestische gitaar wellicht wel voor wat compressor, reverb, delay of chorus. Elektrisch mis je de pre-amp en power-amp, zal wel kunnen maar klinkt waarschijnlijk nergens naar.

    Sent from my HTC One V using Tapatalk
    Greetz, Iwan
    www.vanbuitenband.nl Allround Coverband

  5. #345

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hallie Bekijk bericht
    Is het mogelijk om een m9 direct naar de PA te sturen? Gitaar - > m9 - > PA?
    Ik heb het een keer uit nood zo gedaan, zonder speakersimulatie dus. Met speakersimulatie tussen de m9 en PA is toch wel aan te bevelen.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  6. #346

    Standaard

    Met zo'n kastje is het dan "opgelost"?
    http://www.thomann.de/nl/jet_city_am...FQlb3godxmUAmg

    Niet dat ik graag direct via de PA wil spelen. Maar als backup in het koffertje kan het een mooie (goedkope) noodoplossing zijn als de versterker op een of andere manier niet werkt.

  7. #347

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hallie Bekijk bericht
    Met zo'n kastje is het dan "opgelost"?
    http://www.thomann.de/nl/jet_city_am...FQlb3godxmUAmg
    Zo te zien niet, alleen geschikt voor speakersignaal. Daar heb je dus vooral helemaal niets aan als je versterker ermee ophoudt.

    In die prijsklasse zou ik dan deze proberen:
    http://www.thomann.de/nl/harley_bent...tar_di_box.htm

    Die HB heeft 'line in' en die heb je nodig om de m9 in te prikken. Let ook hierop: als je verder geen gebufferd pedaal in de keten hebt de m9 niet instellen op tru bypass.

    Ook handig: het apparaat werkt op phantoom, dus als je mixer ingang daarin voorziet, heb je geen extra voeding nodig.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

  8. #348
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2009
    Locatie
    breda
    Berichten
    368

    Standaard

    Hier maar weer eens wat posten....

    Zijn er nog mensen die de m5/m9/m13 gebruiken?

    Ik vind het nog wel steeds een fijn ding (m13).
    2 nadelen waar ik onlangs achtergekomen ben

    - Midi is niet bedoeld als midi controller (er zit een irritant stukje lag/latency in van n halve seconde)
    - Ik ben niet zo kapot van de looper *

    * die laatste zal ik even uitleggen.
    Aan de ene kant vind ik het irritant dat als ik een loopje opneem met daarbij een effect, en ik schakel een andere preset in dan beinvloed dit ook het geluid van mijn eerste opgenomen deuntje. Dit zou je kunnen oplossen met de pre/post knop had ik gelezen, maar dan kun je het 1e deuntje alleen 'droog' opnemen, niet met n delay bv.
    Aan de andere kant vind ik het niet zo fijn dat ik eerst op de looper knop moet drukken, en dan pas mn loop kan uitzetten.
    Als je dan midden in t nummer wilt schakelen van preset én op dat moment de loop willen laten stoppen, heb je n probleem.
    (met een losse looper blijf je dat probleem waarschijnlijk ook wel houden natuurlijk...)
    A GIANT A GENIUS - Stonermetalrock
    The Fifth Alliance - Doom and sludge infested hardcore

  9. #349

    Standaard

    Hallo mensen,
    ik ben nieuw op gitaarnet en heb de volgende vraag.
    Ik heb een M13 en één potmeter is defect.. De potmeter waar je op kan drukken om van soort pedal te veranderen.
    Heeft iemand tips waar ik die kan kopen... of bestellen?

    alvast dank.

    Gr Ferry

  10. #350

    Standaard Hulp gevraagd voor de M13

    Hallo mensen,
    ik ben nieuw op gitaarnet en heb de volgende vraag.
    Ik heb een M13 en één potmeter is defect.. De potmeter waar je op kan drukken om van soort pedal te veranderen.
    Heeft iemand tips waar ik die kan kopen... of bestellen?

    alvast dank.

    Gr Ferry

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top