Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 60

Hybrid View

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 mei 2008
    Locatie
    Zuidbroek
    Berichten
    4.366

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Glenny Bekijk bericht
    Sinds gister ben ik de eigenaar van een 'Northfield NF-F5S' :





    Deze mando heeft een prachtige sound en speelt lekker!
    Prachtige mandoline!!!! Heb er even op gegoogled, maar las veel positiefs !!!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2009
    Locatie
    stroopwafels, kaas, pottenbakken enz
    Berichten
    1.705

    Standaard

    Oude Condor..

    It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hotpepper01 Bekijk bericht
    Oude Condor..

    Heb net van de week exact hetzelfde model gescoord voor mijn vrouw! Geinig voor weinig.
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top