Oorspronkelijk geplaatst door Glenny Sinds gister ben ik de eigenaar van een 'Northfield NF-F5S' : Deze mando heeft een prachtige sound en speelt lekker! Prachtige mandoline!!!! Heb er even op gegoogled, maar las veel positiefs !!!
Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk. https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL
Oude Condor..
It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.
Oorspronkelijk geplaatst door Hotpepper01 Oude Condor.. Heb net van de week exact hetzelfde model gescoord voor mijn vrouw! Geinig voor weinig.
Hoogachtend, Bambufan Oorspronkelijk geplaatst door jannest die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers