Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 539 van 866 EersteEerste ... 39439489529537538539540541549589639 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.381 t/m 5.390 van 8652
    Senior Member

Standaard

Standaard

Mijn klein boardje:
    Hoof Fuzz 3-knob
    Tortenmann overdrive
    Telenordia booster
    Ep booster
    Arion chorus
    Boss DD-7
    Strymon Flint
    Boss tu-2
    Haar Stratocaster, 60's Relic CS Fender Telecaster, 1966 Fender Bandmaster Blackface.
    On the board: 1981 MXR Envelope filter -> 70s Fulltone Fuzz -> 535Q Wah -> Boss TU-2 -> Menatone Red Snapper -> 1989 Proco Rat 2 -> Zvex Super Duper -> 1982 Ibanez AD-9 -> Nova Repeater -> Hall of fame reverb.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SBe Bekijk bericht
    Mijn oude plank heeft het de enkele weken geleden begeven dus het was tijd voor wat nieuws.
    Keuze is na lang aarzelen naar een Temple Trio 28 gegaan.
    Heel makkelijk en clean systeem, niet van de goedkoopste maar ik heb wel het gevoel dat deze het wel even zal uithouden.

Heej, nog en Mosquite Blender-gebruiker
    Wat heb je in de loop zitten?
    mooooi plankske!
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door apekop Bekijk bericht
    Heel mooi bord met toffe pedalen!! Hoe bevalt de Empress? Ik heb exact hetzelfde pedaal gehad, maar vond het niks. Er was te veel verschil met je geluid als je het pedaal intrapte of uit trapte. Zodra je hem in trapt is je originele signaal (de aanslag zonder delay) ook heel dun. Ik weet niet hoe jij dat ervaart? Ik heb hem na twee weken weer terug gestuurd omdat ik dat erg tegen vond vallen en het zo ook nog nooit eerder had ervaren bij andere delay pedalen. Er was niks kapot of zo, maar blijkbaar zit dat pedaal zo in elkaar.
    Thanks man!
    Ik ben wel fan van de Empress Tape Delay, bij mij is er geen enkel tone verschil of hij nu aan of af staat. Ik denk dat er toch iets mis moet zijn geweest met de jouwe, ik heb een heel mooie warme tape sound.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    Heej, nog en Mosquite Blender-gebruiker
    Wat heb je in de loop zitten?
    mooooi plankske!
    Bedankt!
    Dat is voor het Mini Vent pedaaltje, ik gebruik deze om mijn clean signaal te blenden met het rotary effect. Vooral op hoger volume vond ik dat deze nogal wat top hoog bij gaat steken wat storend kan zijn, met de blender wordt dit wat gelijk getrokken.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SBe Bekijk bericht
    Mijn oude plank heeft het de enkele weken geleden begeven dus het was tijd voor wat nieuws.
    Keuze is na lang aarzelen naar een Temple Trio 28 gegaan.
    Heel makkelijk en clean systeem, niet van de goedkoopste maar ik heb wel het gevoel dat deze het wel even zal uithouden.

Mooie plank en ook netjes allemaal. Wat ik alleen niet begrijp, maar wel vaker zie, is dat de Wah e/o volumepedaal niet vooraan staat. Zelf vind ik dat ongemakkelijk staan. Een Wah beweeg je dynamisch en daarvoor wil ik gemakkelijk staan en niet over andere pedalen heen moeten reiken. Geen commentaar dus, maar slechts een persoonlijk verschil in gebruikersgemak.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Een Wah beweeg je dynamisch en daarvoor wil ik gemakkelijk staan en niet over andere pedalen heen moeten reiken. Geen commentaar dus, maar slechts een persoonlijk verschil in gebruikersgemak.
    Persoonlijk heb ik 'm ook graag aan de linkerkant, maar onderzoek wijst uit dat vrijwel iedereen 'm rechts plaatst.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Mooie plank en ook netjes allemaal. Wat ik alleen niet begrijp, maar wel vaker zie, is dat de Wah e/o volumepedaal niet vooraan staat. Zelf vind ik dat ongemakkelijk staan. Een Wah beweeg je dynamisch en daarvoor wil ik gemakkelijk staan en niet over andere pedalen heen moeten reiken. Geen commentaar dus, maar slechts een persoonlijk verschil in gebruikersgemak.
    Kan ik helemaal verstaan maar dat valt eigenlijk reuze mee, die Temple boards zijn ook niet zo hoog (als bv een PT) dus zo "buiten bereik" staat hij niet.
    Als ik ze omdraai en de wah onderaan zet kan ik niet goed meer aan mijn boost en die moet ik net ten aller tijde snel kunnen raken.
    Keuze's maken hé, maar voor mij zit het wel goed zo.

Senior Member

Standaard

Voila, dit is hem dan geworden:

Rechtsboven komt nog een Reverb, maar die moet nog binnenkomen. Ben er blij mee :-)

Senior Member

Standaard

Strakke plank!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Ziet er best strak uit.
    Mijn bord is momenteel nog een "work in progress", maar komt ooit wel goed haha.
    Ik ben net overgeschakeld van een moddeling unit en ik denk dat ik daarom de neiging heb om er nogal veel pedalen op te zetten om toch een beetje de veelzijdigheid die ik daarvoor had te behouden, wat nogal een kostelijke zaak is gebleken lol (understatement).

Wat zijn jouw bevindingen van die tremolo?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten