Helemaal vergeten dat dit topic bestond! Maar mijn nieuwste experiment mag hier ook in: een hybride F-style-tele-mando-caster!
Ik vinnum leuuuk.... En deze heeft ook weer een eigen topic.
Helemaal vergeten dat dit topic bestond! Maar mijn nieuwste experiment mag hier ook in: een hybride F-style-tele-mando-caster!
Ik vinnum leuuuk.... En deze heeft ook weer een eigen topic.
I've got an inferiority complex - but it's not a very good one...
guitarkid te gek dat je je Kasuga ook 'live' in een bluegrassband hebt gebruikt, en dat hij goed klinkt, leuk man!
Yo Woml! Je bent weer goed bezig! Ik ga direct naar je topic!
Favorieten/bladwijzers