Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 536 van 866 EersteEerste ... 36436486526534535536537538546586636 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.351 t/m 5.360 van 8652
    Senior Member

Standaard

Er zit een tas bij, netjes op maat gemaakt. Extra vak erin voor kabels ook. Met name het Quick Release mounting systeem van Templeboard is geniaal. Het pedaal zit muurvast, veel beter als klitteband, en je hebt 'm met 2 tellen los.

Senior Member

Standaard

Interresant! In tha USA besteld of is er ook een Europese dealer?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Moderator

Standaard

Musifacts doet dat nu toch?

@Jeroen: da's wel een heel mooi zootje ongeregeld bij elkaar zo! Dikke like!
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Interresant! In tha USA besteld of is er ook een Europese dealer?
    Guitarplayer.nl

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NielsW Bekijk bericht
    Splinternieuwe Templeboard aangeschaft. Erg mooi systeem.
    Hoe maak je daar je pedalen aan vast?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Henri H Bekijk bericht
    Dat lijkt met een soort van plak-zadel te gaan?

http://www.guitarplayer.nl/Templeboard-Quick-Release
    Klopt ja. Er zit een adhesive op die mounting plates, die je in 3 verschillende groottes hebt. Die plak je onderaan tegen je pedaal aan, waarna die op alle 4 de hoeken en precies in het midden in het bord klikt. Je hoeft er dan alleen aan de onderkant een schroef in te draaien en het pedaal zit rotsvast. Moest op een aantal pedalen wel de rubberen strips aan de onderkant verwijderen, maar dat is een kleine moeite natuurlijk.

Senior Member

Standaard

Wat een gedoe...geef mij maar gewoon klittenband...

Senior Member

Standaard

mooi bordje, heb het zelf ook in gedachte om aan te schaffen. Maar ik heb toch 2 vraagjes:
    1. hoe is de stabiliteit in het midden van het bord? Heb ergens eens gelezen dat het plaatmateriaal vrij dun zou zijn en daardoor enigszins flexibel.
    2.Ik heb de indruk dat het moeilijker is om de kabels netjes weg te werken. Wat is jouw ervaring?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hefke Bekijk bericht
    mooi bordje, heb het zelf ook in gedachte om aan te schaffen. Maar ik heb toch 2 vraagjes:
    1. hoe is de stabiliteit in het midden van het bord? Heb ergens eens gelezen dat het plaatmateriaal vrij dun zou zijn en daardoor enigszins flexibel.
    2.Ik heb de indruk dat het moeilijker is om de kabels netjes weg te werken. Wat is jouw ervaring?
    Ik heb nog te weinig kunnen testen hoe de stabiliteit in het midden is. Kan ik binnenkort meer over zeggen. Het is mooi licht en stevig, je drukt het naar mijn weten niet in, vooral niet omdat er halverwege nog een frame balk onder zit. Ik hoop daarnaast binnenkort alleen nog maar op m'n Musicomlab EFX te moeten trappen, dat scheelt ook een boel natuurlijk.

Ik heb nu nog geen mooi op maat gemaakte kabeltjes. Wanneer je bijvoorbeeld Evidence Solderless kabeltjes gebruikt en ze precies goed afmeet kun je ze door de vele gaten in het bord netjes wegwerken en aan de onderkant vastmaken. Juist doordat ze ook vlak naast het pedaal al naar de onderkant kunnen vind ik het mooier af te werken dan een train of een plank hout. Heb ook de PowerFactor heel handig kunnen wegwerken aan de onderkant.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten