Volgens mij doet Harold niets verkeerd.
Diegene die de sticker op de gitaar plakt daarentegen...![]()
Volgens mij doet Harold niets verkeerd.
Diegene die de sticker op de gitaar plakt daarentegen...![]()
Hoezo?
Harold reageert gewoon op onjuistheden, niets mis mee.
Fout. Ik heb gewoon een schurfthekel aan mensen die aan merkvervalsing doen. En wat ik nog veel erger vind: mensen die zeggen dat "zolang je het erbij vermeldt", alles gewoon mag!
En ja, ik val in herhaling, maar "de andere partij" is me telkens een herhaling voor.
Ach gewoon blijven doen, het is net het religie topic (het blijft door gaan en de volharding is prachtig).
Go Harald en ik hoop dat jij in het echte leven op alle punten net zo strikt bent (niet downloaden, niet te hard rijden, de poep van de hond netjes opruimen enz enz).
Op zich heb je gelijk, maar het hier posten heeft maar heel beperkt zin.
Nu wat alles er neer gezet, zelfs de twijfel gevallen, en je bereikt er nauwelijks iemand mee.
Persoonlijk zou ik dit topic prettiger vinden als er alleen gevraagd werd bij twijfel.
Dus niet aanleveren van "schuldigen" maar reageren op de vraag of iets klopt.
Ik moet denken aan die uitzending van South Park met Bono. Jij scoort beter dan de 9.5 couric
Ik download waar ik zin in heb, maar zeg niet dat dat gewoon mag. Iedereen mag mij er op wijzen dat dat niet de bedoeling is, en dan kan ik echt niet ontkennen dat die wetten voor mij niet gelden omdat ik vermeld heb dat ik illegaal download.
Ik rij zo hard als ik zin in heb; zie "downloaden".
Ik heb geen hond![]()
Favorieten/bladwijzers