Ha nee, afgebroken, he couldn't care less.
Maar deze is wel origineel.
![]()
Ha nee, afgebroken, he couldn't care less.
Maar deze is wel origineel.
![]()
Die custom 69 van fender zijn erg tof, zitten ook in mijn strat en doen het erg goed voor oa die dikke stevie ray vaughan sound maar ook wat smoother werk.
Trouwens Masod, heel veel van wat jij zo noemt bereik je ook met een tubescreamer stijl pedaal. Dit dikt je mids behoorlijk aan en dat kan erg goed werken met een strat. Al eens geprobeerd?
ik heb een strat met 3 P90's, qua rocken op een strat doesn't it get any better ...![]()
Booster ervoor helpt om low output pickups een duwtje te geven. Ik gebruik de TC 4knob Spark Boost, die dankzij bass, treble en een gainknob een dun klinkende single coil vetter kan maken. Met de gain kun je je sustain nog iets verlengen.
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.
Ach, de vorm van een strat -het is persoonlijk- spreekt me sowieso weinig aan, praktisch, maar saai.
Als je toch al zover bent dat je je inbussleutels als een spare tire op je top hebt steken, is er weinig noodzaak meer over vorm en cosmetisch effect na te denken.
Doe wat u blieft, het wordt er niet lelijker of mooier op.![]()
Ik zie nog wel ruimte voor zo'n bekerhoudertje...
Oh ja, en dat gemormel aan die slagplaat?..... niet doen joh.
(word nooit zo mooi als op de foto...)
Staat een M.I.J strat op de Catawiki veiling... Heb voor de grap geboden maar bereikte de minimum bieding niet. Wat is zo'n gitaar waard denken jullie?
E serie midden jaren tachtig.
![]()
Laatst gewijzigd door beruk; 2 juni 2015 om 10:27
Mwa...
Favorieten/bladwijzers