Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 530 van 867 EersteEerste ... 30430480520528529530531532540580630 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.291 t/m 5.300 van 8664
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon Bekijk bericht
    De Husky Boost, je hebt 'm nog!
    Ja natuurlijk! Hij is weer terug van tijdelijk huisarrest nu ik hem weer vertroeteld heb met een nieuwe footswitch, maar wat een fijn pedaaltje. Samen met de delay een alway-on pedaaltje, die 2 samen maken mijn sound zo breed en diep op elke willekeurige repetitieruimte amp, heerlijk gewoon!

@Mitch, haha jeweettoch...
    Laatst gewijzigd door Lexvandoef; 13 mei 2015 om 00:49
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member

Standaard

Ik zou eigenlijk niets meer veranderen in 2015, maar toch een aantal wisselingen.

- Zvex Distortron is back! (toch de ultieme overdrive voor mij. ben nog op zoek naar een Box of Rock)
    - mr Springgy is terug (toch veel organischer dan de Hall of fame spring reverb)
    - Tychobrahe clone is ook terug (vond hem toch muzikaler dan de VS Angry fuzz)
    - nieuw: Lovepedal Echophonic: heerlijk smakelijke analoge delay.

Rock on amigos!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Zo ook maar weer eens tijd hier wat te updaten, klein pedaal veranderingetje op mijn main pedal board en ik heb er een kleiner repetitie pedalboard bij:

Main pedalboard:

Repetitie board:
    Dat 'repetitie-board' is misschien wel lekkerder voor sommige optredens dan het grote board
    Of komt die Okko/Hustle/Boost/Big D ook wel in de buurt van een Plexi/Bogner Blue-sound?
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7 Bekijk bericht
    Dat 'repetitie-board' is misschien wel lekkerder voor sommige optredens dan het grote board
    Of komt die Okko/Hustle/Boost/Big D ook wel in de buurt van een Plexi/Bogner Blue-sound?
    Ja thnx, dat repetitieboard vind ik ook heerlijk hoor . De drive combi van het andere board is wat veelzijdiger en wat meer gefocussed, de bogner gaat veel verder door in het laag en hoog dan die andere drive pedalen, daardoor is de feel van die Bogner heel anders. Heel erg amp-like echt, en daardoor vind ik hem eigenlijk altijd wel goed klinken in tegenstelling tot bijvoorbeeld die Diablo en de Hustle Drive.
    Die doen het uitstekend met deze instellingen op mijn 2 combo's maar ze zijn beide wel kieskeuriger dan de Bogner en dat maakt ze iets minder flexibel en handig als je snel vette sounds wilt.
    Overigens klinkt die Big D overal beestachtig op, ik gebruik die als over de top gainy solo pedaal, en dat doet hij zelfs beter dan de Bogner vind ik,

Dus ja, die combi van pedalen kan zich zeker meten met de Bogner maar dan wel in de juiste setting, die Bogner is allround echt de absolute winnaar vind ik.
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member

Standaard

Waarom zou je repeteren met een setup die verschilt van je gig setup?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Diezelfde vraag had ik mij ook al gesteld.
    Lijkt me voor de hand liggen dat dat wat je bij een gig nodig hebt ook bij een repetitie gebruikt.
    Een andere sound, maar ook dat je bijna blindelings je pedalen kunt aan/uitzetten.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Omdat het kan.
    Je kunt ook repeteren op piano en live spelen op gitaar, maar dat lijkt me ook niet erg handig.

Senior Member

Standaard

Met mijn chaotische diffuse systeem maakt dat inderdaad nog best sense ook.
    Kruit op gitaar niet verschieten aan een repetitie, beter ff op toetsen houden.
    Mindset in orde brengen, proportie en structuur aanbrengen.
    Ja hoor, best, repeteren op piano, spelen op gitaar, of andersom, prettige combi ook, doet me mezelf bewust worden met die andere discipline in mijn harsens, waar ik de boel voorbij hol, waar gas extra & waar vooral in te houden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    minder sjouwen...
    met de fiets naar de oefenruimte en daar een set amp+effects+gitaar heben staan....heerlijk
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten