Hallo,
Waarom moet je eigenlijk altijd je pickup en soort amp ingeven als je een boss gt-10 gebruikt?
Groeten,
Anton
Hallo,
Waarom moet je eigenlijk altijd je pickup en soort amp ingeven als je een boss gt-10 gebruikt?
Groeten,
Anton
Die functie zat ook op de me-30 die ik had. Ik heb gitaren met single coils en gitaren met humbuckers. Het idee is dat humbuckers harder zijn en dat de Boss er voor corrigeert.
Vriendelijke groet,
Kijk. En dit zou al een reden moeten zijn om niet aan multi-effecten te beginnen. Waar bemoeit Boss zich mee?
te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info
Verschil tussen actieve en passieve gitaren lijkt me nog handig inderdaad.
Vriendelijke groet,
Dit is toch alleen van toepassing als de EZ-edit modus gebruikt, dus voor de extreem luie gitarist? En dan nog zeuren dat je dit in moet stellen.......
stel gewoon in wat het beste klinkt, op de GT-6 zitten ook wat PU "simulaties", in mijn oren gewoon veel eq boost want meer is altijd beter
Alles uitzetten en alleen wat aandoen als je het nodig vind lijkt me
Hallo,
Is er dan ook nog een andere manier ipv de EZ modus. zonder die patches enzo... Stel je hebt een deluxe reverb en een big muff en analog delay. Dat je die 2 effecten kan modellen met de gt 10 zonder daarvoor een patch te moeten aanmaken?
HET antwoord op al je GT-10 vragen...
klikerdeklik
Favorieten/bladwijzers