Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 527 van 866 EersteEerste ... 27427477517525526527528529537577627 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.261 t/m 5.270 van 8652

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toddzilla Bekijk bericht
    Hoe weet de Infinity welke track hij moet starten / stoppen? Vooral in series mode lijkt me dat ingewikkeld.

Ik gebruik live ook een looper + drumcomputer (ok strikt gezien een sampler / sequencer) die ik met midi aan elkaar knoop. Mijn looper is ook een Infinity en ik gebruik hem met een MPC1000. Die kun je trouwens tweedehands krijgen voor hetzelfde geld als een Beatbuddy maar hij stuurt geen midi start stop uit, dus ik moet het doen met loops die perfect in sync zijn maar die je wel zelf aan en uit moet zetten. Vind ik geen probleem, vooral omdat ik ze voor het grootste deel toch ook live in speel.
    Vanmiddag even snel een videotje geschoten (niet zelf gespeeld); misschien heldert het wat op.

Senior Member

Standaard

Board voor de maand mei ;-)
    http://www.banddiep.nl/
    Neerlands Peil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Ik ben trouwens minstens net zo geil als Steph. Jammer dat ik zo lelijk ben. Anders ging ik lekker burgerlijk vreemd.

Standaard

[IMG][/IMG]

Mijn basbord. De pedalen zijn met tie wraps gemonteerd op een kunststof snijplank met anti-slip voetjes.
    Naast de HB powerplant junior liggen 2 converters, 18 V voor de Tone Hammer en 5V voor de Korg Pandora.
    Voor het vervoer gebruik ik een oude tas van een notebook, waar het geheel met kabels e.d. inpast.

Senior Member

Standaard

Van:

Naar:

Orange Rocker weggedaan voor een Fender PRRI. Met daarin zulke goede reverb en tremolo dat mijn Tc Nova Reverb en Dirk-Hendrik Opto-trem (die ik had geruild voor de Way Huge Swollen Pickle Fuzz die hier nog op staat) weer weg mochten, Polytune aangeschaft en nu alsnog ruimte genoeg over voor uitbreiding

Senior Member

Standaard

Superblij met mijn Musicomlab efx lite 6M. En daarnaast is de strymon timeline ook n fantastisch apparaat...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Ziet er goed uit Matthijs.

Had je die (George L?) pluggen al, of heb je die ook speciaal voor dit board aangeschaft?

Senior Member

Standaard Post foto's van je (zelfgemaakte) pedalboard v2.0

Die had ik grotendeels al, en een paar via MP aangeschaft. Ik blijf een groot fan van de George L pluggen. Wel de dikke versie dan... Zolang je ze stevig aandraait met een tang maken ze altijd goed contact. Ik heb er voor dit board weer een stuk of 15 kabeltjes gemaakt en deden het allemaal perfect en direct.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Speel eigenlijk al heel lang met de zelfde set-up, maar heb gisteren wat kleine veranderingen doorgevoerd. De Rocktron Deep Blue Chorus is er uit vanwege de Morpheus. En is te koop!
    Het meeste is vast wel te herkennen, maar v.l.n.r. TC Nova Repeater (in de loop), Cry Baby wah (met true bypass mod en nog iets, maar weet niet meer wat), DOD Milkbox compressor, NewtoneThe Screamer Guitarkid signature , Newtone Flowerbooster (Z-Vex SHO clone), Korg Pitchblack tuner, Boss noisegate, Morpheus Capo (leuk ding, met ook 12 string simulatie, werkt best ok!), Blackstar HT Dual.
    Ik gebruik de Screamer als booster en dus niet stand alone. Het boostkanaal van de Blackstar gebruik ik eigenlijk nooit, want die compressed me te veel, hij gaat niet zo open als met de FlowerBooster of de Screamer.
    Niets sensationeels, maar het werkt probleemloos en icm met mijn Peavey Delta Blues kan ik alle kanten op. Ik ben er gewoon erg tevreden mee en mijn band en het publiek ook!! Ik overweeg er nog een kleine chorus bij te plaatsen in de loop. Ik denk aan de Mooer Ensemble King.
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 1 mei 2015 om 19:28
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Standaard

DOD Milkman? Het was toch een Milk Box?

Ik heb een DOD juicebox (uit dezelfde lijn ).
    Tijd zat....... toch??

Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardduur Bekijk bericht
    DOD Milkman? Het was toch een Milk Box?

Ik heb een DOD juicebox (uit dezelfde lijn ).
    Ja, natuurlijk. Stom. Heb het even aangepast!
    Ik heb vandaag trouwen de Hotone Choir chorus gekocht. Het kleinste chorusje dat er waarschijnlijk is, maar klinkt gewoon erg goed.
    Nu mét chorus. Wel goed kijken. 't Ding doet precies wat ik van een choruspedaal verlang. Ik gebruik 'm niet erg vaak, maar wilde toch niet zonder....

Laatst gewijzigd door guitarkid; 2 mei 2015 om 09:23
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten