Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 20

Discussie: Fender Vaporizer

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.292

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marc Oblivian Bekijk bericht
    Het is een tijdje geleden dat ik erop heb gespeeld (Houten, bij High Gain guitars).
    Misschien was ie wel stuk.... :-)
    Hé, heb ik daar ook gedaan een maand of wat geleden, de vent die er rond liep is er snel mee naar achter gelopen....
    Mwa...

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Nee , stuk is ie niet. Die vreemde stand pleert alles op 10 en als je net de volumeknop op 9 uur hebt staan is dat een ietwat afwijkende stand.......
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.292

    Standaard

    Het exemplaar waar ik het over heb was duidelijk over de zeik.
    Maar ik vind het ook hollen of stilstaan qua geluid. Heb voor een wat neutralere versterker gekozen. Maar voor de looks scoort ie 10 uit 10.
    Mwa...

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.107

    Standaard

    er zit trouwens nog een plezant truukje in die amp. volume op nul dan krijg je toch nog een leuk galmgeluid. volstrekt onbruikbaar maar soit

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 januari 2005
    Locatie
    Lebbeke, België
    Berichten
    579

    Standaard

    Ik vind hem gaaf. Ik heb de groene versie nu al een maandje of twee en ben er nog steeds heel erg tevreden over. Blijft clean tot 9u met de les paul en met mijn strat tot 11u op de volume knop en in het bright channel. Normaal channel gebruik ik niet want blijft altijd wat dof. Er is maar één ding dat ik er niet goed aan vind en dat is de reverb. Op zich klinkt hij goed maar hij ruist heel erg wanneer hij voorbij 9u staat. Maar voor de rest echt een tof ding met een lekkere crunch. En als crunch je ding is, net luid genoeg om het in een band met geen te luide drummer prima te redden. En indien niet luid genoeg kan je er altijd andere speakers insteken die efficiënter zijn. Met de standaard speakers, die overigens goed klinken, gaat hij net snel oversturen.
    Dit is by the way een machtig clipje ervan dat echt goed laat horen hoe hij in het echt klinkt:

    Roses- Los Lonely Boys (Fender Vaporizer): http://youtu.be/X1B48ATz_Ws
    Laatst gewijzigd door brunodb; 1 maart 2015 om 19:51

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Met kleine optredens is het goed te doen. Ook is hij niet zo zwaar , wat een verademing is. Laten we eerlijk zijn: voor 250,- heb je een bult lol!
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 januari 2005
    Locatie
    Lebbeke, België
    Berichten
    579

    Standaard

    Als vintage non-master volume crunch je ding is, is er voor die prijs niks te vinden dat een dergelijke unieke en verfrissende toon heeft. Hij klinkt echt zoals hij gemarket wordt, als een amp die een beetje raar is maar wel heel leuk voor iemand die houdt van een beetje vuile blues.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2006
    Locatie
    Molenhoek
    Berichten
    776

    Standaard

    ik heb mijn Slate Blue Vaporizer nu een week of 2 thuis en ben er zeer tevreden over. Hij klinkt erg goed, mooi clean en “dozig", zeker met m’n Strat op het bright channel (volume standje 9 uur), dat is lekkerder dan op het normal channel. Nu ga ik hem van de week op band volume uitproberen, en dan ben ik ook benieuwd naar die Vaporizer functie, want die is voor thuis veel te luid.
    Ook met m’n Les Paul klinkt hij erg fijn (volume op stand 9 uur). Al met al voorlopig zeer tevreden.
    De afwerking is top en dat ding ziet er gewoon goed uit! Voor onder 250 euro gewoon een leuke amp!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 november 2002
    Locatie
    Stavenisse
    Berichten
    5.191

    Standaard

    Vind het jammer dat z'n voorloper niet meer leverbaar is. De Excelsior. Want dat was iets wat Fender nooit had.
    Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 mei 2001
    Locatie
    Goor
    Berichten
    4.008

    Standaard

    Muziekschuur,
    Er staat er een op MP ( niet van mij ).
    In huis. Fender Custom Bandmaster 3 x 10. Heerlijk hanteerbaar, nog mooiere klank.....

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top