Natuurlijk overdreven D3nnis(sorry is waarschijnlijk mijn enthousiasme) maar in essentie wel een beetje waar, volgens goed ingelichte bronnen loopt de verkoop van Kemper uitstekend en ligt die van dure buizenversterkers bijna stil (maakt mij verder niet uit dus niet als reclame voor de Kemper bedoeld )
Er is momenteel inderdaad geen wachtlijst voor de Kemper maar 6mnd terug bestond die wel omdat de productie de verkoop niet kon bijbenen.
Een Kemper kan overigens niet als zichzelf klinken omdat het ding geen eigen karakter heeft en niet anders bedoeld is dan voor het weergeven van andere/ bestaande ( zowel oude als nieuwe versterkers.) m.a.w. hij klinkt zoals de versterker die je er als profile in hebt gestopt dus blijft het altijd een kopie van een bestaande versterker.
En zeker zullen de prijzen dalen, maar dan zal er, óf eerst iets moeten komen wat beter is ( en dat gaat niet mee vallen want de goede profiles klinken echt als een sweet-spot van het origineel), óf er zal iets vergelijkbaars moeten komen voor een lagere prijs en dat laatste verwacht ik eerder.
Ik sta er eigenlijk van te kijken dat er nog geen goede concurrent is na twee jaar?
Twee jaar geleden werd er ( vanzelfsprekend ) ook geroepen dat het snel 'oude meuk 'zou zijn maar tot dusver is dat nog niet het geval
Ik ben benieuwd wat er nog allemaal komen gaat

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers