-
Je hebt de Koreaanse bo-el gitaren en de customshop gitaren van nieuw 1500+.
De Koreaanse zijn goeie gitaren ook omdat Huub de eindcontrole deed of doet. Heel betaalbaar dus die zal je in het pandjes huis gezien hebben, puik afgewerkt waardoor ze er misschien duurder uitzien dan ze zijn.
De customshop gitaren zijn ook redelijk betaalbaar voor wat je ervoor krijgt.
Regels voor berichten
- Je mag geen nieuwe discussies starten
- Je mag niet reageren op berichten
- Je mag geen bijlagen versturen
- Je mag niet je berichten bewerken
-
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers