Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 489 van 593 EersteEerste ... 389439479487488489490491499539589 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.881 t/m 4.890 van 5928
    Senior Member

Standaard

Eerst dacht ik, cool een "vries" oplossing in een spuitbuis, ff checken.., toen las ik het verhaal...

Ik ga zo mijn dochter van school halen, shit ik kan niet eens beginnen me voor te stellen
    als dat niet meer zou kunnen...

Heel veel respect voor een prachtige ode

Senior Member

Standaard

Inderdaad, een prachtig eerbetoon en een afschuwelijk verhaal. Niet droog te houden hier. Persoonlijker dan dát kan het niet worden en dat geldt ook voor jouw uitvoering van de strat. Het relic gedoe had van mij iets minder gemogen en ik heb een grondige hekel aan zo,n 'omgedraaid koppie'. Daar staat tegenover dat de kleur waanzinnig mooi is en dat engeltje is een geweldige touch.

Sterkte, gozer.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

ik heb me vandaag een strat gekocht in de winkel (fender am standard)

Is het normaal dat de brug vliegend afgesteld staat? Ze speelt heerlijk, maar ben een tikkeltje lagere actie gewoon op mijn LP. Heeft dat daar mee te maken?

Ben geen genie in sleutelen aan een gitaar, en al zeker niet als die 1000 euro's kost

Standaard

Zwevend is normaal, maar hij staat wel een aardig eind de lucht in. Is verder een kwestie van smaak, meer niet.

Aan je actie zal het niet (veel) schelen hoe hij staat. Als je hem net gekocht hebt, kun je hem vast even kostenloos bij laten stellen? Hoort erbij, stukje service.

Senior Member

Standaard

Ik weet dat niet iedereen relic even mooi vindt maar nogmaals bedankt voor de reacties jongens.
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

Senior Member

Standaard

Zeker bij een 2 punts brug mag hij idd wel een stukje platter staan. Volgens mij staan alle nieuwe gitaren af fabriek te hoog afgesteld. Je hebt zelfs vaak dat de top kam nog ltc nodig heeft. Ze verzenden de gitaar uit de usa liever met alles te hoog dan te laag. Even af laten stellen door een pro en je hebt een wereld gitaar. Nee... het zou zo niet moeten maar het is nu eenmaal zo. Er zijn winkels die de gitaren zelf al onder handen nemen voordat ze hem aan je mee geven.

Heb zelf ook nog even met de nieuwe Phone een plaatje geschoten :-)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Zeker bij een 2 punts brug mag hij idd wel een stukje platter staan. Volgens mij staan alle nieuwe gitaren af fabriek te hoog afgesteld.
    Ligt er toch helemaal aan hoe hoog je met de tremelo wilt omhoog benden? In mijn geval is dat 1,5 toon op de G snaar, maar sommigen willen nog hoger.
    Gitaarles en basles in Weert
    www.gitaarschoolweert.nl
    New album "Juvenile Fish Tales" Barend Tromp 2022 on Bandcamp now!
    https://subcontinentalrecords.bandca...ile-fish-tales

Standaard

Mijn squier hss strat en zelfgemaakte strat

Senior Member

Standaard

Nou ja, ik had hem al een keer gepost in een aparte topic; sorry voor de dubbeling. Maar voor de administratie is het misschien toch goed als hij hier ook bij komt te staan. ;-)

Mijn nieuwe American Standard, limited edition met 'channel bound neck' en 'no load tone control' op het brug- en middenelement. Fat 50's pickups. Inmiddels heb ik er een setje Elixir .010 snaren op laten zetten ipv de .009 waarmee hij geleverd werd, en de actie een beetje laten verhogen. Dat speelt en klinkt voor mij toch net wat lekkerder.

Senior Member

Standaard

Mooi die maple binding om de toets! Wat houdt dat in, die 'no load tonecontrol'?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten