Ook vet! Ik moet minstens 10 tekens invoeren van gitaarnet, dus "ook vet!" volstaat niet.
Ook vet! Ik moet minstens 10 tekens invoeren van gitaarnet, dus "ook vet!" volstaat niet.
Beetje een cross-post, maar gewoon omdat het kan, toch even hier ook nog eens:
in principe 2 dezelfde gitaren... Maar toch een verschil op. Ik verkies zelfs de SG special faded die eigenlijk goedkoper is... Het verschil ligt hem vooral in de structuur van de neck vind ik. De faded is sowieso al serieuzer ingespeeld en heeft dus al plekken waar je het hout echt al kan voelen zonder glanzende, gladde lak. Sinds ik mijn faded heb stoor ik me zelfs aan plakkerige necks![]()
Ben nu aan het twijfelen om hier P90's in te zetten... Om meer raw power te hebbenMaar twijfel nu toch een beetje of die GFS pickup's wel de moeite zijn of niet.. .En dan twijfel ik stiekem nog of ik die in mijn faded zet, of in de blauwe
![]()
Te koop :
Eindelijk de rooie eens opnieuw besnaard en bespeeld. Wat een beest.
Die blauwe is moooooi...!
Always a sucker for pelham blue....
coverband 'Alle 13 '
goh d'r is een SG topic.... Ik ga niet alles opnieuw hier posten; zie
http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...l-60-s-Tribute
ik weet niet in welke van z'n SG's Rock n Sad P90's wil monteren maar als je even goed zoekt, is de Gibson SG Special 60's Trib nog wel ergens te vinden. Ook nieuw.
een aap die wel bananen eet speelt vals
Ook al eens langskomen in het 2014 topic:
Sgj chocolate satin 2014.
Mijn 1990. Behoorlijk afgeragde, vreemde eend in mijn Les Paul bijt maar wat een lekker gitaartje zeg.
He, precies zo eentje heb ik er ook gehad. Ook 1990. In wijnrood met de jack aan de zijkant. Die zie je niet veel.
Het zal toch niet dezelfde zijn ??
![]()
It's not how many notes you play, you just have to play the right ones! Like Freddie Green pumping great rhythm...Les Paul over Freddie Green.
Mijn stagg SG,
Speelt redelijk goed voor een goedkope gitaar
Favorieten/bladwijzers