Ik heb iets waar ik nog nooit last van gehad heb; gas voor een LP.![]()
De best klinkende gitaar die er is..... helemaal niet gek!![]()
Neu, al gehad, tenminste, een Burny & een The Paul, beter zoek ik een ES335, meer mijn ding, nog beter een Guild Starfire IV.
Eigenlijk heb je een gewone ordinaire GAS-aanval, maakt niet uit voor welke gitaar, ofnie?![]()
Jawel, jawel... hoewel, hoewel, Fender Rhodes... Silverface Champ... ding is dat ik niet zo heel erg Rock ben, maar de laatste tijd wel weer wat Toolish & Porcupine Tree buien heb, dus daar hoort wat beuken en shredden bij. Nu kan ik dat prima op mijn Telecaster (little '59 brugpositie, met GFS 20 db mid/treble cut/boost), maar ik vraag mezelf af wat het resultaat zou zijn op een Mahoganie gitaar met HB.
En ach, sustainblok van zo een ES'ert of Starfire voldoet voor mij voor de body van een LP, neem ik graag wat resonantie en hoog bij, bovendien ben ik een liefhebber van F-sleuven.
Tuupje! Er staat nu een opknap Hagstrom Viking (volgens mij een ouwetje) op marktplaats, iets voor jou?
Ik ben zelf nu een shitload aan gitaren die ik niet gebruik aan het weg doen en heb GAS voor een 000-style acoustische gitaar... ^^ Oh dear god....
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Chill !!
Maar dat is een opknappert en ik ben geen opknappert, dus dat gaat een berg duiten daar boven op kosten.
Maar wel een gaaf ding !
Beetje een Fender Coronado dingetje.
Onder de motorkap zullen ze hetzelfde zijn, zelfde printplaatsjes enzo. Alleen zijn de voorgeladen presets/delay types compleet anders. En wanneer de delay types van de Alter Ego als TonePrint beschikbaar worden, verliest ie z'n waarde, dan zou TC z'n eigen ruiten ingooien en de Unique Selling Point van de Alter Ego in rook laten opgaan.
On a side note: Ik heb m'n GAS ingelost en hem gekocht. De sounds die er uitkomen zijn echt te gek. Goede aanvulling/ vervanging op m'n board.
Ik heb niet zo gauw GAS eigenlijk, maar het kriebelt me toch een beetje voor een goede akoestische gitaar. Heb nu alleen een Cort dreadnought van 200 euro, voor het geld prima maar hij inspireert me totaal niet.
Deze Guild spookt al een week door mijn hoofd. Kleinere formaat heeft wel wat, lijkt me ook veel comfortabeler spelen
Favorieten/bladwijzers