Voor Kerst van mijn vrouw een schitterende P24 10top gekregen!! Waardoor de PRS verzameling nu bestaat uit een:
SE Angelus
Hollowbody2
Singlecut Mccartney
Custom 24
p24
Laatst gewijzigd door mountainman; 10 januari 2015 om 00:10
Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret
En Schedel heeft i.m.o. volkomen gelijk!Oorspronkelijk geplaatst door Schedel
![]()
Zoals alle prssen fokking mooi! Jammer dat ze bijna allemaal zo'n wijde, d-achtige hals hebben.
Thanks Vulvasonic, het is in mijn ogen ook de allermooiste die ik ooit gezien heb. Hij klinkt echter nog beter dan dat ie eruit ziet. Het enige nadeel is dat al mijn andere Prs'en nu overbodig geworden zijn!!
Het mooiste is nog dat mijn vrouw die 0 verstand van gitaren heeft deze heeft uitgezocht voor me! Het enige dat ze wist is dat ik heeeeeeeel graag nog een P24 wilde.
Jezus, ik wou dat ik zo'n vrouw had😳
En helemaal als die van jou ook nog kostwinner is, dan is het echt op kosten van haar. En anders is het maar een sigaar uit eigen doos, maar wel een super gebaar van haar!
Ik heb een Beyer dynamic koptelefoon op m'n verjaardagslijstje staan, dus ze weet al wat ze me moet geven, klein beginnen en wie weet geeft ze me als ik 40 wordt een Gibson r8😜
ik weet dat ik erg geen nodig heb. Mar elke keer als ik er een met zulke tigerstripe zie wil ik hem hebben!![]()
te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40
Favorieten/bladwijzers