Dit nummer kende ik niet, zo zie je maar hoe disharmonisch een mens zich kan ontwikkelen. De Rainbow live dubbel LP heb ik voor het gitaarwerk in huis gehaald.

Kwam door toeval op 'Mary did you know' waarin jij ook de hand hebt gehad.

Waarom draaien ze dat niet rond Kerst?
Alors...
Goddelijk, 'k zei het toch?
Gloof maan, het is heerlijk als blijkt dat je gewoon gelijk had.
Vriendelijke groet, Gus