Nice !
Mooi indeed!Ik geef een '9' en net geen '10', omdat ik denk dat sommige (niet alle) wat zachter aangeslagen noten niet zo bedoeld waren. Maar ik ben dan ook een echte mierencopuleerder. Ik vind t erg mooi, mooie sound, mooi basnoten spel, mooie opbouw en goede lengte en echt een hele mooie, ontwapende melodie.
Nu even "Sangatte" van je aan t luisteren, mooi hoor!
Mooi.... Zeer sfeervol. En met een goede aanslag gespeeld.
Gezien de titel zou het zo in een kerk opgenomen kunnen zijn, vandaar de galm.....
Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa
Is Akke een baas of wat?
Heerlijk stuk!
Fenomenaal lekker begin van het weekend.
Vriendelijke groet, Gus
Favorieten/bladwijzers