Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: U2 - New years day

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.429

    Standaard U2 - New years day

    Geklooi tijden de kerstdagen.. Ik zei de gek op gratis gekregen naamloze strat, hayman drumstel, Rockson el cheapo bas en action keyboard van 3 tientjes, opgenomen met Ableton 8.

    Een passende cover voor de datum van vandaag.

    https://soundcloud.com/rico-van-manen/newyearsday

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.764

    Standaard

    Ik vind het wel lekker klinken. Maar waarom alles op de linker speaker en op de rechter speaker alleen drums?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    13 oktober 2001
    Locatie
    Kiependaarp
    Berichten
    1.429

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arcane Bekijk bericht
    Ik vind het wel lekker klinken. Maar waarom alles op de linker speaker en op de rechter speaker alleen drums?
    Lol.. Had ik nog geeneens gemerkt! Foutje bedankt. (Mijn gehoor is dan ook niet al te best, nee komt niet door gitaar spelen..)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top