Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: morning prayer

  1. #1

  2. #2

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Harald Bekijk bericht
    Nice !
    Yep....very nice!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    14.270

    Standaard

    Mooi indeed! Ik geef een '9' en net geen '10', omdat ik denk dat sommige (niet alle) wat zachter aangeslagen noten niet zo bedoeld waren. Maar ik ben dan ook een echte mierencopuleerder. Ik vind t erg mooi, mooie sound, mooi basnoten spel, mooie opbouw en goede lengte en echt een hele mooie, ontwapende melodie.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    14.270

    Standaard

    Nu even "Sangatte" van je aan t luisteren, mooi hoor!

  6. #6

    Standaard

    Mooi.... Zeer sfeervol. En met een goede aanslag gespeeld.
    Gezien de titel zou het zo in een kerk opgenomen kunnen zijn, vandaar de galm.....
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  7. #7

    Standaard

    Is Akke een baas of wat?
    Heerlijk stuk!
    Fenomenaal lekker begin van het weekend.
    Vriendelijke groet, Gus

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top