Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 15 van 15
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Leeuwarden
    Berichten
    355

    Standaard

    Geinig gedaan zo met dat keyboard

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2014
    Locatie
    Ter Apel
    Berichten
    537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ErikH Bekijk bericht
    Geinig gedaan zo met dat keyboard
    Ik heb nog van die witte stickers op de 4 toetsen geplakt (die je normaal onder een stoelpoot plakt), nu zijn de toetsen ook goed zichtbaar.
    Werkt als een trein en kost helemaal niets (oud toetsenbord).

  3. #13

    Standaard

    Grappig als je je realiseert hoe dit allemaal is geëvolueerd.
    - Eerst echte tape loops (het gereedschap hiervoor heb ik nog - gratis af te halen Amsterdam/Amstelveen)
    - toen Cd speler met A-> B mogelijkheid
    - nu loop pedalen en
    - naar nu blijkt aan de hand van het toetsenbord ook loopen in je compu

    In mijn oude muziek hok had ik nog een houten Ikea kapstokje om mijn tape loops aan op te hangen. Het ligt hier nog ergens, maar in mijn nieuwe hok heb ik hem niet meer in de muur geschroefd.

    Vreselijk leuk. De gereedschappen voor gebruik in de compu was ik me niet eens van bewust.

    Een loop pedaal voor zang gebruik ik nu om de achtergrond koortjes voor bij mijn liedjes te kunnen loopen.

    Leuk leuk leuk, iedere dag leer ik wat.
    Vriendelijke groet, Gus

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 maart 2014
    Locatie
    Ter Apel
    Berichten
    537

    Standaard

    Gus,
    Voor jouw beeldvorming, dit is er allemaal mogelijk op de pc: (in dit voorbeeld Ubuntu Studio=gratis)


  5. #15

    Standaard

    Ja, dank. Ubuntu ken ik. Of, beter, ik weet dat het werkt/bestaat.

    Ik heb alleen een soort verloop van de geschiedenis willen geven.
    En uiting willen geven aan mijn verbazing over de ultra snelle ontwikkeling op dit gebied.

    Ik gebruik nog een harddisk recorder. Vreselijk modern een jaar of 7 terug.

    Heerlijk die mogelijkheden, maak er uitbundig gebruik van!
    En zet het naar je hand.
    Je bent goed bezig.

    Als je nu al bezig bent met je volgende lied, ben je nog beter bezig zelfs.
    Ik ben alvast nieuwsgierig naar je volgende avontuur.
    Komt door de fraaie klank van deze post. De post van dit draadje, bedoel ik dan. En ik weet zeker da'k nie de enige ben.
    Keep on keepin' on!
    Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 30 december 2014 om 01:06

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top