Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 555 van 622 EersteEerste ... 55455505545553554555556557565605 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.541 t/m 5.550 van 6220
    Senior Member

Standaard Gibson Les Paul Custom 1976 Black Beauty

Was eerst niet de bedoeling , maar had uit erfenisje wat geld. Op advies van mijn vrouw die zei je heb er altijd zo een willen hebben en deze houd zijn waarde. Mijn advies luister altijd na de wijze raad van je vrouw. Toen de knoop maar doorgehakt en deze deze aangeschaft.

Gibson Les Paul Custom 1976 helemaal origineel, een echte Vintage van 38 jaar oud. Deze uit die periode zijn beroemd om de oneindige sustain, mede door de driedelig kwartier gezaagde neck met ebben toets en de wat zwaardere Honduras Mahonie body. Daarbij zijn deze gitaren uitgevoerd met de Paf T-Top Gibson Pickups. Kortom een custom van zeer hoge kwaliteit,die je niet vaak tegen komt. Hebben nog de duidelijke transparante en vette toon, niet dat modderige en wazige.

Laatst gewijzigd door Rickenbender; 4 december 2014 om 10:50 Reden: tik foutje
    Waarom maken we steeds dezelfde fouten,
    terwijl er nog zoveel andere mogelijkheden zijn?

Senior Member

Standaard

Fijne Les Paul! Je vrouw is een wijs persoon, kan ze hier ook eens met de wederhelft komen praten? Die zucht namelijk alleen als er een nieuwe gitaar moet komen :-)

Senior Member

Standaard

Mooi ding man!

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

cool ! zelfs de brass nut zit er nog op en het goud is ook nog mooi
    life sucks and then you die

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door mrweird Bekijk bericht
    Wow.. Wat is het verhaal achter deze foto? De afval container van Gibson? Illegale grootschalige nep chibson container gevonden?
    Ze hebben laatst een grote vangst van chibson gedaan in new york geloof ik.

http://thehub.musiciansfriend.com/bi...-guitars-in-nj

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    cool ! zelfs de brass nut zit er nog op en het goud is ook nog mooi
    Het goud is er aan de bovenkant (elementen en stoptail) door de jaren wel iets afgesleten, maar de stikker van Gerritsen Den Haag zit er nog op. Hier is ook goed te zien dan de hals uit drie delen bestaat.

Senior Member
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers

Standaard

Tsjonge Ben wat heb je d'r lang over gedaan om deze te posten….pr8ig… mooi leeftijds-verkleurde bindingen en de originele chain-saw koffer die in jouw geval natuurlijk niet beschadigd, besmeurd en half defect is…. je wou natuurlijk eerst in je uppie zitten genotteren… toch jammer dat er eerst iemand dood moest voordat je je dit mocht gunnen van José… maar daardoor dringt wel de vraag op: "Who is next"? want dat opent perspectieven op uitbreiding van de collectie. Ik neem aan dat jouw oefentijden ook dadelijk zijn verviervoudigd??
    een aap die wel bananen eet speelt vals

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door muffstuff Bekijk bericht
    Ze hebben laatst een grote vangst van chibson gedaan in new york geloof ik.
    Ik begin me echt te storen aan al die spookverhalen over die container met Gibsons: dat is het gevolg van waterschade. Punt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ik begin me echt te storen aan al die spookverhalen over die container met Gibsons: dat is het gevolg van waterschade. Punt.
    Mijn excuses. Punt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    Tsjonge Ben wat heb je d'r lang over gedaan om deze te posten….pr8ig… mooi leeftijds-verkleurde bindingen en de originele chain-saw koffer die in jouw geval natuurlijk niet beschadigd, besmeurd en half defect is…. je wou natuurlijk eerst in je uppie zitten genotteren… toch jammer dat er eerst iemand dood moest voordat je je dit mocht gunnen van José… maar daardoor dringt wel de vraag op: "Who is next"? want dat opent perspectieven op uitbreiding van de collectie. Ik neem aan dat jouw oefentijden ook dadelijk zijn verviervoudigd??
    Het posten kwam er telkens niet van door andere bezigheden.
    José heeft me dit altijd wel gegund en het was niet zo dat er eerst iemand voor dood moest.
    Ik vond het altijd te veel geld en had dan andere prioriteiten voor de besteding van mijn geld.
    Toen mijn moeder vorig jaar overleed bleef er een leuk bedragje over en José dacht dat het verwezenlijken van een lang gekoesterde wens, een zwarte Les Paul Custom, goed samen ging met het kopen van the real thing en het hebben van een herinnering aan mijn moeder.

Verdere uitbreiding zal voorlopig bestaan uit zelfbouw dit gaat weer af van de oefentijd.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten