nope, wel een vriendin![]()
nope, wel een vriendin![]()
life sucks and then you die
Moet wel een lat relatie zijn.
Of héél véél geluk...![]()
Mwa...
En dan tegen je lat zegen dat je een nieuwe plank hebt. Komt nooit goed...
Ik, een persoon die genoeg heeft aan een Custom Shop Gibson Les Paul en (volgend jaar) nog een 1959 replica, kan niet begrijpen waarom je zoveel gitaren hebt. Met name doordat je zoveel van dezelfde gitaren hebt.
Snowy White bouwt een carriere op 1 Les Paul, Slash op 85. Het is niet zozeer wat je hebt maar wat je ermee doet.
Of je bent verzamelaar, dan werkt dat andersom.
Ook mooi.
ik kan me heel goed voorstellen dat iemand aan 1 gitaar genoeg zou hebben, als iemand daar tevreden mee is prima , ik verzamel gitaren en ik heb gemerkt dat 1 gitaar niet echt een verzameling is![]()
en als goed kijkt zijn het echt niet allemaal dezelfde gitaren, quilt, flame op hard ash, sawmp ash, mahonie, linde, elzen, carved top, flat top, ebben toets, rose toets, maple toets, maple neck, mahonie, koa, cocobolo en dan ook nog eens geen 2 keer de zelfde elektronica (maar het zijn wel allemaal strats dat dan weer wel, in tegenstelling tot mijn les paul collectie of mij prs verzameling of mijn tele's)
btw Snowy's 57 staat te koop maar hij houd nog wat gitaren over en net als slash is hij niet vies van een paar gitaren![]()
life sucks and then you die
Wauw, wat een speeltuin!
Ik vind de gitaar rechts voor die Suhr wel Sexy, die amber kleurige!
En die rechts boven, hangend, is dat zo'n Jackson Phil Collen signature?
Meer van dit soort foto's van collecties aub, kan ik hier tenminste aantonen dat ik nog geen gitaren genoeg heb![]()
Laatst gewijzigd door D3nnis; 10 november 2014 om 19:43
Favorieten/bladwijzers