Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 51
  1. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EDV Bekijk bericht
    die tweede zin net begon al beter...die met "ik vind"
    Verder vraag ik me gewoon af who the f*ck beter dan hij is! Onmogelijk naar mijn mening...

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2004
    Locatie
    in de jungle
    Berichten
    2.953

    Standaard

    'beter' of 'beste' in muziek heeft geen zin. Het is ook geen wedstrijd. Het is allemaal smaak gebonden en niet te meten.

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 oktober 2002
    Locatie
    België
    Berichten
    433

    Standaard

    Jimi Hendrix was op technisch vlak niet de beste van zijn tijd. Voor zijn tijd waren er ook die technisch beter waren. Django Reinhardt, wel een ander genre, was technisch sterker dan Hendrix volgens mij, en dat was nog voor Hendrix z'n tijd. Hendrix heeft wel bepaalde dingen gedaan waarmee hij een hele resum gitaristen heeft beïnvloed. Hij is zeker één van de meest "invloedrijke" gitaristen. En wat mij betreft heeft hij vette songs gemaakt.
    Just play that guitar!!

  4. #44

    Standaard Jimi Hendrix de beste gitarist aller tijden!

    Toen dit topic begon was Jimi nog onder ons.... RIP Jimi


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Berichten
    3.881
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Bovendien, Hendrix stookte vuurtje met z'n gitaar, Django met z'n woonwagen.Maar beide hadden een snorretje, en dat kan je niet van iedereen zeggen.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    15 maart 2012
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    1.639

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door terrasbeest Bekijk bericht
    Bovendien, Hendrix stookte vuurtje met z'n gitaar, Django met z'n woonwagen.Maar beide hadden een snorretje, en dat kan je niet van iedereen zeggen.
    Er is nog een ander historisch figuur met snorretje die graag de fik zette in bepaalde zaken.

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    buren#
    Berichten
    3.750

    Standaard

    Maar die staat nu lekker zelf in de eeuwige fik!
    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook Donald Trump met een lamp zijn.

  8. #48

    Standaard

    Scott henderson is gewoon the best

  9. #49

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Remork1970 Bekijk bericht
    Maar die staat nu lekker zelf in de eeuwige fik!
    Niet hoor! Die krijgt nu elke dag een volgroeide ananas in z'n reet gedouwd door de duvel zelf. Ik heb het zelf gezien in één of andere film, het is echt waar. Zie het voor jezelf:


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top