Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Locatie
    Venus
    Berichten
    2.169

    Standaard Tony Joe White + Foo Fighters

    Roept u maar!

    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    TJW is a living legend. fijn dat de foo's dat hier ondersteunen

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    32.827

    Standaard

    We all love Tony met zijn snakestrap & '66 strat.

    Grohl doet dat hele project voor zijn eigen lol, ik geloof dat direct. Zijn band laat een gast ook echt schijnen.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.299

    Standaard

    Kende de kerel niet.... Zijn muziek daarentegen weer wel...

    Da's het lekkerste gitaargeluid wat ik in jaren heb gehoord:
    Mwa...

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    32.827

    Standaard

    De omroep had hem van YT gehaald maar iemand heeft hem blijkbaar weer geupload. Ik miste hem echt.


  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    Zo is er een magistrale versie van Lustful Earl and the Married Woman (jaren 60) die af en toe op YT komt, maar er telkens weer wordt afgehaald. Zo ook nu weer. Waarom begrijp ik niet.

    Wat zo tof is aan TJ is dat ie gewoon altijd zijn eigen goesting blijft doen. Met een aantal wereldhits op zijn account (Rainy night in Georgia, Undercoveragent for the Blues, Steamy Windows, Polk Salad Annie, Backwood preacher man, ...) moet ie wel stinkend rijk zijn, maar hij blijft gewoon met zijn drummer de wereld rondreizen en spelen in clubs.

    Qua funkiness gaat er niks boven deze:


  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    32.827

    Standaard

    Rijk... die contracten in die tijd hadden een hoop kleine lettertjes. En als je geen goeie leesbril had en geld en tijd genoeg om de laatste vijf jaar van de seventies in courtrooms door te brengen is het post rondbrengen op je oude dag. Of in je eentje de clubbies afgaan.

    Die Tina Turner hit zal wel wat opleveren mag ik hopen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door driftkop Bekijk bericht
    Roept u maar!

    Sorry, dat ik iemand voor zn kop stoot. Maar not my cup of tea

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 februari 2007
    Locatie
    Hasselt, België
    Berichten
    14.109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Rijk... die contracten in die tijd hadden een hoop kleine lettertjes. En als je geen goeie leesbril had en geld en tijd genoeg om de laatste vijf jaar van de seventies in courtrooms door te brengen is het post rondbrengen op je oude dag. Of in je eentje de clubbies afgaan.

    Die Tina Turner hit zal wel wat opleveren mag ik hopen.
    ik denk vooral Rainy Night in Georgia, ontelbare keren gecoverd. maar idd, of Tony een goede boekhouder had, weet ik niet.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 januari 2009
    Locatie
    Venus
    Berichten
    2.169

    Standaard

    Hij heeft pas nog een gitaar verpatst op eBay: http://www.ebay.com/itm/Vintage-1965...-/291251319497
    Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top