Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 6 EersteEerste ... 3456 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 57

Discussie: Navarone

  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 april 2011
    Locatie
    Waddinxveen
    Berichten
    5.739

    Standaard

    Zit naar het nieuwe album te luisteren nu, erg lekker. Anders als het eerste album, lijkt wel volwassener.. Gelijk maar kaartjes besteld voor Patronaat...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Zolang niemand ze quote zijn het net goudvissen achter een glasplaat. Je ziet ze spartelen maar je hoort niks.

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Hele goede plaat idd.
    Ondertussen staan er ook al aardig wat poppodia waar ze gaan spelen in de agenda.
    En ze staan op Concert at Sea!

  3. #43
    Junior Member
    Geregistreerd
    8 september 2014
    Locatie
    Steenderen
    Berichten
    2

    Standaard

    Ze beginnen met club tour, kijk maar eens op hun site. Ze spelen door het hele land.

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    En in Den Bosch mogen wij voor ze openen

    http://www.w2.nl/event/navarone/

  5. #45

    Standaard

    Zij hadden toch ook dat nummer van die Grolsch kornuit reclame? is die track ergens te vinden?

  6. #46

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Babylon
    Berichten
    55.852

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    En in Den Bosch mogen wij voor ze openen

    http://www.w2.nl/event/navarone/
    Zij mogen voor jullie afsluiten toch ?
    Ik ga proberen erbij te zijn, maar ik heb een hardnekkige W2 aversie, hard geconditioneerd, teveel zieke uren daar versleten.
    W2 is net zo gezellig als bijvoorbeeld Warschau (edit, d.w.z. Warschau zonder old town).
    En daar is niets mis mee, maar je moet er into zijn.
    De 31e spelen wat oude bandleden van me, dat heb ik al gecanceld voor je, omdat ik twee dagen W2 in een week niet trek.
    Laatst gewijzigd door Tupelo; 29 oktober 2014 om 14:58

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 april 2004
    Locatie
    Babylon
    Berichten
    55.852

    Standaard

    Yep, veelal vergelijkbaar met een middagje op de tram wachten, ongeveer hier.



    Die palmboom maakt zoo weinig goed aan dat gevoel.

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Zou tof zijn als je al die moeite doet om ons te zien

    ...terwijl ik dus geen idee heb wie je bent

  10. #50

    Standaard

    Thanks, maar ik bedoel eigenlijk gewoon op album/single of in ieder geval studio versie...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top