Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 487 van 867 EersteEerste ... 387437477485486487488489497537587 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.861 t/m 4.870 van 8664
    Senior Member

Standaard

Ik heb weer een board.

Beetje uitgedund, veel praktischer zo.
    Board is van Stagg UPC688, leek me prima, zo goedkoop, klit wat minder dan mijn oude board, maar ach; veel het huis verlaten doet het toch niet.

Voeding heb ik nu een Visual Sound VS 1 Spot Combo Pack, die iedere dag een euro duurder lijkt te worden.
    Voor wanneer je weinig effecten hebt, gerust aan te raden.
    Ik merk geen verschil met mijn Trex Fuel Tank, behalve dat die veel duurder is, en per pedaal een kabeltje nodig heeft, terwijl deze doorgelust is.
    Enige nadeel is wellicht de 1700ma, mijn Holy Grail vreet 500, maar je moet aardig wat zooi lussen wil je dat overbelasten.

Dus; aanraders.

Senior Member

Standaard

bij mij ging die holy grail best storen als je hem combineert met andere pedalen op dezelfde adapter.

en Otto en ik hebben beide dezelfde koffer, aangeschaft voor de tour in Duitsland. Het zijn geen flightcases, het is niet onverwoestbaar, maar doet zijn werk meer dan goed en ik sjouw er echt wel veel mee.

Wel heb ik de steunpunten aan de onderkant erafgemold, zodat het hele board contact heeft met de ondergrond. Anders buigt-ie wel behoorlijk elke keer dat je erop stapt.

Senior Member

Standaard

Hmm... ik heb nog een adapter voor die HG, dus als 't moeilijk doet gaat die er gewoon op, maar vooralsnog heb ik weinig gemerkt.
    MM gaat wel op een eigen adapter, die zit op een ander voltage.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo Bekijk bericht
    Ik merk geen verschil met mijn Trex Fuel Tank, behalve dat die veel duurder is, en per pedaal een kabeltje nodig heeft, terwijl deze doorgelust is.
    Hoeft niet hoor. Aan de Fuel Tank is ook een daisy chain te koppelen. Sterker nog, het is best aan te raden.

Senior Member

Standaard

Waarom zou je er dan een Fuel Tank op zetten?

Senior Member

Standaard

Da's weer een andere discussie en die is hier al vaker gevoerd. Da's een ieder voor zich. Ging mij alleen om het wel of niet kunnen daisy chainen en dat kan met de Fuel Tank ook, wat zelfs aan te raden is, ivm hum loops. Daarnaast heb je dan nog acht 9V DC, één 12V DC en één 12AC outputs over.

De Holy Grail verbruikt overigens geen 500mA, maar 225mA (http://stinkfoot.se/archives/856). De bijbehorende adapter van EHX levert 500mA, da's heel wat anders. Wat dat betreft is de Holy Grail Nano wel aan te raden, die vraagt 110mA en klinkt nagenoeg, zo niet, exact hetzelfde als de baksteen Holy Grail. Daarnaast is ie een stuk betrouwbaarder.

Senior Member

Standaard

Ik heb het verschil gemerkt: daisy chain via adapter (2 ampere) of daisy chain door fuel tank. Eerst genoemde bromt, en je krijgt plopjes bij inschakelen effecten. Nu met fuel tank chameleon via daisy chain opgelost!

Zit dus wel degelijk verschil in

Senior Member

Standaard

Op zich was die Fuel tank Chameleon met losse kabeltjes ook al erg stil geweest hoor, gezien de geïsoleerde uitgangen.

Senior Member

Standaard

Rendement is in mijn beleving te klein voor het prijsverschil; Visual Sound one spot voor 32 euro, of Trex voor 165, of 109.

Senior Member

Standaard

6 uitgangen, ik heb 200 effectpedalen
    de daisy chains moeten worden gedaisy chained

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten