Zalige amp, die BE! Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de JJ, hopelijk is ie snel binnen![]()
Zalige amp, die BE! Ik ben zelf ook erg benieuwd naar de JJ, hopelijk is ie snel binnen![]()
BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
-> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium
Mijn droom stack, ook thuis op laag volume goed bespeelbaar
Van puur diep clean (CH1) naar 3x 60/70's kanalen (CH2) naar full overdrive (CH3)
Channel 2 is echt verslavend lekker.
En de low volume compensation geeft hem heerlijk volle sound bij laag volume.
Ibanez Jem 7VWH (signed by Steve) | Gibson Custom Slash Les Paul | Fender 60th commemorative Strat | ESP LTD EC1000VB | Marshall 6101 30th anniversary combo + 6912 cab | JCM1 Offset | JMP1h | JCM1h | DSL1h | white JVM1h | Full Pedaltrain2 | Yamaha FG-430A acoustic
Classy setje idd.
Wel erg veel knopjes.
Elk kanaal eigen EQ plus nog aanvullende opties en stuk voor stuk bruikbaar. Geweldige amp! Heb zelf ook al jaren een 6100 (head uitvoering), de eerste zwarte tolex dus niet de LM.
Veel...als je drie kanalen hebt en je wil wat Eq en volume bijstellen moet je niet al te gek doen hoor?
MS
Om dit topic weer wat nieuw leven in te blazen
![]()
Zo, dat is wel een stack te noemen ja
Wat zit er allemaal in het rack?
Het stapelt alleen zo klote, zo'n rackcase ertussen.
In de case zit van boven naar beneden:
Racklight, nobels ms8 midi switcher, line 6 relay g90 wireless, eventide eclipse v4, vintage revolution pedalpro. Achterin zit nog een stekkerdoos, een harley benton powerplant junior, Lehle 3@1 sgos switcher, en 3 Lehle p-splits, een midi solutions quadra thru midi splitter, en een interfaceplaat voor de jacks naar de switcher toe en de 7 polige xlr die naar mijn midi plank gaat (waar nog een midi solutions event processor in huist).
Laatst gewijzigd door D3nnis; 9 maart 2015 om 20:21
Favorieten/bladwijzers