Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 59 van 67 EersteEerste ... 9495758596061 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 581 t/m 590 van 661

Discussie: Post je PRS!

Standaard

ik ben ook in het bezit sinds een paar dagen van een PRS custom 24 met 57/08 pickups. ik ben waanzinnig tevreden met deze gitaar en de verschillende sounds maar de selectie van de diverse pickup settings gaat dmv een 5 standen draaischakelaar. deze rotary is bij de nieuwere modellen vervangen voor een laat ik het een schuifschakelaar noemen. met zo'n schuifschakelaar ( blade switch ) is het natuurlijk beter te zien welke pickup setting je hebt geselecteerd, bij de draaischakelaar weet je dat eigenlijk nooit. hebben jullie tips hoe je met zo'n draaiknop toch makkelijk kan zien welke pickup je hebt geselecteerd, ik vind het zonde om er een stikker op te plakken of zo, advies is welkom!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaBeCo Bekijk bericht
    ik ben ook in het bezit sinds een paar dagen van een PRS custom 24 met 57/08 pickups. ik ben waanzinnig tevreden met deze gitaar en de verschillende sounds maar de selectie van de diverse pickup settings gaat dmv een 5 standen draaischakelaar. deze rotary is bij de nieuwere modellen vervangen voor een laat ik het een schuifschakelaar noemen. met zo'n schuifschakelaar ( blade switch ) is het natuurlijk beter te zien welke pickup setting je hebt geselecteerd, bij de draaischakelaar weet je dat eigenlijk nooit. hebben jullie tips hoe je met zo'n draaiknop toch makkelijk kan zien welke pickup je hebt geselecteerd, ik vind het zonde om er een stikker op te plakken of zo, advies is welkom!

Ik gebruik altijd mijn oren.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Ik gebruik altijd mijn oren.

Haha. Inderdaad. Zo werkt het bij dit model. Duurde bij mij ook even voor ik het helemaal in de vingers had, maar geef het wat tijd en dan gaat dat vanzelf. Plak geen stickers op je gitaar, er is al te veel om om te lachen op de Nederlandse podia.
    Current Gear: Prs Custom 24 Black Cherry 10-top, Fender 90's Thinline Tele (CS), Ibanez RG 3770, Eastman AC122CE, Squier Hello Kitty Strat (HELLZ YEAH). Mesa Tremoverb en Recto 2x12", Bogner Alchemist 1x12"

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MaBeCo Bekijk bericht
    Chickenhead knop!
    Tijd zat....... toch??

Mijn knutsel-stagram en knutsel-blog

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bernardduur Bekijk bericht
    Chickenhead knop!
    Das een goed idee, ga ik eens proberen, dank!

Senior Member

Standaard

Of deze: Knob pointer indicators.

http://www.thomann.de/be/gibson_ppkp...ers_nickel.htm
    Laatst gewijzigd door Kingfisher; 28 mei 2014 om 08:10
    It sounds good but it's about as loud as an annoying child.
    I want "pissed off Grizzly bear"

Senior Member

Standaard

Mijn PRS familie

De groene is een PRS Custom 24, De rode en tevens nieuwste aanwinst is een PRS Custom 22 en de akoestische is een PRS Angelus SE.

Een heel fijn setje.
    What to play or what not to play. Thats the question!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door petpas Bekijk bericht
    Mijn PRS familie

De groene is een PRS Custom 24, De rode en tevens nieuwste aanwinst is een PRS Custom 22 en de akoestische is een PRS Angelus SE.

Een heel fijn setje.
    Leuk speelgoed, al ziet die akoest er voor mij nogal uit verhouding uit! Maar als het lekker speelt en klinkt, go for it!
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Standaard

sinds 4 dagen in mijn bezit , een nieuwe prs se santana.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door floydian666 Bekijk bericht

sinds 4 dagen in mijn bezit , een nieuwe prs se santana.
    In mijn optiek nog altijd het mooiste PRS model. Prrrrrrrachtig!!!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten