Ja dat soort pedaaltjes! Een eq pedaal zal ook wel werken en kan je bepaalde frequenties boosten dus tis net wat je wilt. Maar ik vind een booster met een gain regelaar denk ik beter werken om je crunchsound nog rauwer te laten klinken... AC/DC achtig.
Cleanboost is eigenlijk niet wt ik bedoelde, bedoelde meer een booster die niet kleurt.
Replifex kleurt weinig maar je kan het droge signaal compleet uitzetten, en het mixen in de fx-oop van de JMP-1 toch? Dan is er geen losse mixert nodig.
Ja dan moet dat maar niet he?
Spammen mag hier niet he?
Maar als het wel mocht, zou ik verwijzen naar gitaarmarkt, voor een Peavey 50/50
Zion Pikasso, Gibson LP Classic =>Marshall JMP-1=>Peavey Classic 50/50
Inmiddels heb ik al een ruime maand een Bugera V55HD head (6L6) waar het spul rechtstreeks in de FX return gaat. Klinkt t.o.v het transistor eindtrapje echt al een heel stuk beter. En kostte geen drol. Door zware operatie en ziekenhuisverblijf echter nog nauwelijks plezier van gehad. 19" spul ga ik in een lege topbehuizing monteren. Ik had eerst een 5HE flightcase, maar deze was veel te lomp en zwaar. Dit lijkt me een elegantere oplossing.
2 nieuwe JJ's erin kosten de kop ook niet. Kan geen kwaad. Die van mij waren versleten (geluid viel soms weg) dus ik moest wel.
Inmiddels is de kortstondige liefde weer over. Teveel gedoe, gescroll, gepatch, etc voor mij. Zelfs in zo'n simpele en compacte setup.
De JMP (met 2 nieuwe JJ's), Replifex en flightcase zijn de deur uit.
Terug naar de pedaaltjes,
535Q had ik nog, een TS9, Flashback X4, TR-2 zijn erbij gekomen, een Deluxe Electric Mistress in aantocht.
Favorieten/bladwijzers