Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2002
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    2.341

    Standaard Welke versterker voor akoestische gitaar zou je kiezen?

    De Ibanez T30U Troubadour, of de Yamaha THR5A?




  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    De Fishman Loudbox mini?
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    2.170

    Standaard

    Ik zou kiezen voor een Schertler uit Zwitserland, heb ik laatst getest toen ik mijn nieuwe gitaar kocht. Kost tegen de 400€

    http://www.bax-shop.nl/akoestische-g...t-details.html

    Robin

  4. #4

    Standaard

    Hartke AC150 of VOX AGA150 vond ik zeer ok

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2002
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    2.341

    Standaard

    Ok....
    Maar ik wilde weten wat jullie van de twee versterkers hierboven vinden.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2002
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    2.341

    Standaard

    Het is min of meer bedoeld voor huiskamer dingetjes. Niet op een groot podium.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Speel je thuis dan zijn de Ibanez en yamaha gelijkwaardig.
    Ga je optreden, vind ik een AER heel goed, tweedehands rond 800 eu, wel duur maar wel kwaliteit 😉

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Puur voor de looks zou ik tussen de Ibanez en de Yamaha de voorkeur voor de Yamaha hebben in de woonkamer.
    In live-situaties gebruik ik een Fishman Loudbox 100 en dat klinkt geweldig. De Loudbox mini zou een leuk alternatief kunnen zijn.
    En mocht je een Schertler voor weinig kunnen scoren dan zou ik het direct doen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top