De Ibanez T30U Troubadour, of de Yamaha THR5A?
![]()
De Ibanez T30U Troubadour, of de Yamaha THR5A?
![]()
De Fishman Loudbox mini?
Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.
Ik zou kiezen voor een Schertler uit Zwitserland, heb ik laatst getest toen ik mijn nieuwe gitaar kocht. Kost tegen de 400€
http://www.bax-shop.nl/akoestische-g...t-details.html
Robin
Ok....
Maar ik wilde weten wat jullie van de twee versterkers hierboven vinden.
![]()
Het is min of meer bedoeld voor huiskamer dingetjes. Niet op een groot podium.
Speel je thuis dan zijn de Ibanez en yamaha gelijkwaardig.
Ga je optreden, vind ik een AER heel goed, tweedehands rond 800 eu, wel duur maar wel kwaliteit 😉
Puur voor de looks zou ik tussen de Ibanez en de Yamaha de voorkeur voor de Yamaha hebben in de woonkamer.
In live-situaties gebruik ik een Fishman Loudbox 100 en dat klinkt geweldig. De Loudbox mini zou een leuk alternatief kunnen zijn.
En mocht je een Schertler voor weinig kunnen scoren dan zou ik het direct doen.
Favorieten/bladwijzers