
Oorspronkelijk geplaatst door
big dooley
daarom ook... het beste advies is te kijken voor wat anders... en al helemaal als ie eventueel dadelijk wil gaan meespelen in een band, want dan red ie het gewoonweg niet...
ik kraak niks af... alles heeft zijn waarde, maar als hij met 5 knoppen om aan te draaien nog geen geluid krijgt wat hem bevalt is het gewoon tijd om verder te gaan kijken
het hoeft geen stack te zijn en tweedehands is veel leuk spul te krijgen voor wénâg, een hybride bijvoorbeeld...
een modeler is inderdaad een goeie optie, maar voor een beginnende (nogmaals neem ik dit ff aan) scheurgeweldenaar, lijken me al die optie's die vaak op zo'n ding zitten juist tegen te werken... zo iemand moet voornamelijk veel spelen en niet eindeloos zijn geluid zitten te tweaken met allerlei menuutjes etc etc... dat kan in een later stadium ook nog wel
Favorieten/bladwijzers