Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    130

    Standaard Tip: JMD:1 50W + MX212 496euro promotie

    Op Marshall forum zijn ze er nogal enthousiast over.
    een JMD:1 voor 199 pond en 399 pond met cabinet.

    Los zijn ze op dus alleen nog met combi, bizar goedkoop.
    Dat cabinet kost al meer dan 300 euro.

    zou er een JMD2 komen?

    http://www.gear4music.nl/nl/Gitaar-a...eakerkast/11FS
    Ibanez Jem 7VWH (signed by Steve ) | Gibson Custom Slash Les Paul | Fender 60th commemorative Strat | ESP LTD EC1000VB | Marshall 6101 30th anniversary combo + 6912 cab | JCM1 Offset | JMP1h | JCM1h | DSL1h | white JVM1h | Full Pedaltrain2 | Yamaha FG-430A acoustic

  2. #2

    Standaard

    Lijkt me niet, geen succesnummer wat mij betreft.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 januari 2008
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tonton Bekijk bericht
    zou er een JMD2 komen?
    Hmm misschien toch wel?
    Een partnership met het bedrijf Softube dat de JMD1 software gemaakt heeft

    http://www.marshallamps.com/live-for...c-partnership/

    Er gaan dus in ieder geval meer digitale producten komen!
    Laatst gewijzigd door Tonton; 5 september 2014 om 16:52
    Ibanez Jem 7VWH (signed by Steve ) | Gibson Custom Slash Les Paul | Fender 60th commemorative Strat | ESP LTD EC1000VB | Marshall 6101 30th anniversary combo + 6912 cab | JCM1 Offset | JMP1h | JCM1h | DSL1h | white JVM1h | Full Pedaltrain2 | Yamaha FG-430A acoustic

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 juli 2013
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    690

    Standaard

    Cabinet met Seventy 80 speakers lijkt me ook niks bijzonders.

    Waarom die digitale sh*t in je versterker geïntegreerd. Een los pedaal of multi effect met (analoge of digitale) modeling lijkt me veel flexibeler, kan je zelf in je power amp prikken via de EFX return.
    Laatst gewijzigd door raabje; 9 september 2014 om 08:58

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top