Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 480 van 868 EersteEerste ... 380430470478479480481482490530580 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.791 t/m 4.800 van 8671
    Senior Member

Standaard

M'n nieuwe pedalenboard:
    http://www.banddiep.nl/
    Neerlands Peil
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink
    Ik ben trouwens minstens net zo geil als Steph. Jammer dat ik zo lelijk ben. Anders ging ik lekker burgerlijk vreemd.

Senior Member

Standaard

Uiteraard jouw eigen keus maar is een PP2 niet een beetje erg overdreven voor deze pedaaltjes?

Senior Member

Standaard

Geen flauw idee eigenlijk, 8 uitgangen, 8 pedalen...
    Mis ik iets dan?
    Neerlands Peil
    Ik ben trouwens minstens net zo geil als Steph. Jammer dat ik zo lelijk ben. Anders ging ik lekker burgerlijk vreemd.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steph Bekijk bericht
    M'n nieuwe pedalenboard:
    Ik zou 't er wel op kunnen......!
    Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com

Standaard

Mooie bordjes komen hier voorbij, slecht voor de GAS...

En zoals het gaat in het leven; het wordt steeds meer.

Ik ben toch maar eens aan de pedaltrain gegaan... Wel lekker hoor, alle voedingen er onder en linksboven 1 euro-stekker inpluggen, de switch om en gaan! Die schakelaar is vooral ook voor thuis; minder gedoe dan een stekker lospeuren. Bij mij stonden die pedalen dagenlang aan.. Das natuurlijk niet de bedoeling!

Dit alles met een Sheraton of Tele naar een ac30. Hmmm....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door steph Bekijk bericht
    Geen flauw idee eigenlijk, 8 uitgangen, 8 pedalen...
    Mis ik iets dan?
    Met twee outputs van de PP2 kun je al die pedalen al voeden. Overigens zit er geen enkel "exotisch" pedaal tussen, je zou ze met
    een One Spot kunnen voeden, had je van het overgebleven geld nog een paar pedalen kunnen kopen

Standaard

Erg net bordje Steph! Hoe bevalt die BB+?

Senior Member

Standaard

@dml; Ik heb nog een Dunlop Brick, die wil ik gaan gebruiken voor een ander bordje (alleen Boss pedalen), maar die past niet onder de pedaltrain, dus moet ie d'r op, dus een pedaal minder te plaatsen. da's eigenlijk de enige reden geweest voor de aanschaf van de pedalpower. Daar komt bij dat een pedalenplank nooit af is, en mss. in de toekomst er nog wel een hongerig pedaal op/bij komt.

@Daniel; T.o.v. bijv. de BB midboost, heeft de BB+ meer "bite", minder braaf. Het gaat richting Crunchbox, maar met betere toonregeling. Dit is wel het pedaal dat ik al jaren wilde (qua sound).
    Ik vind de BB+ iets minder goed (mijn smaak) met Tele's en een Fender Deluxe reverb.
    Daarintegen met deze set:

helemaal geweldig!
    Laatst gewijzigd door steph; 29 augustus 2014 om 23:30
    Neerlands Peil

Standaard

Ah ok...ik heb ook even wat vid's bekeken ervan en zie over het algemeen humbucker gitaren. Hoe denk jij dat ie het doet met een Strat en een Twin reverb? Je zegt meer richting Crunchbox...die gebruik ik al jaren als een soort van erg lichte overdrive in combi met een RAT, wat geweldig klinkt. Misschien is dit wel waardige vervanger.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Comfortably Daniel Bekijk bericht
    Ah ok...ik heb ook even wat vid's bekeken ervan en zie over het algemeen humbucker gitaren. Hoe denk jij dat ie het doet met een Strat en een Twin reverb? Je zegt meer richting Crunchbox...die gebruik ik al jaren als een soort van erg lichte overdrive in combi met een RAT, wat geweldig klinkt. Misschien is dit wel waardige vervanger.
    De toonregeling is wel heel veelzijdig (en actief) icm met de interne compressors en een strat (1x geprobeerd).
    Er zitten 4 verschillende settings in (a>b of b>a, klinken allemaal anders).
    De crunchbox die ik had, leek net iets meer gain te hebben, en minder "open" dan de BB+.
    Aan de Twin reverb zal het niet liggen, die lusten bijna alles!
    Overigens vindt ik een Boss OD3 met een strat ook een mooie combinatie (totaal iets anders en off topic hoor).
    Neerlands Peil

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten