Dergelijke berdrijfjes zitten door heel het land. Ik bedoel eigenlijk te zeggen dat je de GT8 gerust door een vakbekwaam iemand kunt laten herstellen. Jij gaf aan dat jij daarin weinig vertrouwen hebt, ik ben ervan overtuigd dat een vakbekwaam iemand ook jou bak weer 100% in orde zal krijgen, met beperkte kosten. Ik zou wel eerst naar referenties zoeken op het web alvorens de GT8 aan een monteur te overhandigen.
Heb je, schiet me nu te binnen, jou probleem al in het forum "de werkbank" voorgelegd? Misschien zit daar iemand die je kan en wilt helpen.