Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1304 van 1797 EersteEerste ... 30480412041254129413021303130413051306131413541404 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 13.031 t/m 13.040 van 17961
    Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

je kunt beter een gebruikte goede gitaar kopen en wat minder naar het merk kijken, mocht het dan toevallig een fender zijn dan is dat mooi meegenomen maar je hebt in ieder geval een goede gitaar
    life sucks and then you die

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door postbus31 Bekijk bericht
    Je loopt leeg? Tja, die kans heb je idd bij zo'n neppert ;-)
    Ja je weet het niet meer.
    Maar het is wel ellendig dat je, vooral, bij fenders en gibsons dus niet meer weet wat echt is en niet echt.
    Ik ben geen kenner en zie het verschil echt niet.
    Da's wel een probleem aangezien ik veel doe in muziekinstrumenten, ik neem dan maar niet het risico en ruil dus geen fenders of gibsons in zonder dat ik het echt weet.
    Dat betekend, aankoop bewijs, papieren erbij en legitimatie bewijs van inruiler (dat laatste doe ik sowieso als het zakelijk is).

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

bij Gibsons zie ik het wel maar vintage fender koop ik uit principe niet omdat de vervalsingen zo goed zijn dat de lijn tussen vals en echt (bijvoorbeeld partcasters) niet meer te zien is, en alleen als de prijs gelijk is aan een replica (dwz een goede vintage kopie) zou ik het aandurven maar dan koop ik hem ook als replica

Senior Member

Standaard

Goh, da's een interessante discussie die ik volg op een muziekinstrumeneten-verkoopgroep op Faceboek

Back Forth Die verkoop ik met Gibson er op voor 595 euro! Dus dit is een koopje!

5 uur · Bewerkt · Vind ik leuk

Mario Hoedemakers dus je bedoeld dat je er een Gibson sticker opplakt en 'm vervolgens verkoopt ?

2 uur · Vind ik leuk

Back Forth Ja zoiets!

36 min. · Vind ik leuk

Mario Hoedemakers Da's volgens mij strafbaar ?

23 min. · Vind ik leuk

Kees van Leeuwen Klopt. is een economisch delict. Ik geloof dat de minimale boete (voor degene die er in handelt) 10.000,- is

Senior Member

Standaard

http://www.marktplaats.nl/a/muziek-e...reviousPage=lr

Waar staat het serienummer? Decal zit ook al niet op de goeie plaats. Prijs valt nog wel mee maar hij wordt toch echt als Fender verkocht en niet als kopie...

Standaard

Ach ja,
    Er zullen altijd koopjesjagers blijven die op dit soort aanbiedingen reageren.
    Wie z'n bips brandt moet maar op de blaren zitten.

Voor dit geld weet je gewoon zeker dat je genaaid wordt.
    Natuurlijk ben ik het met iedereen eens die roept dat het strafbaar is en onethisch.
    Echter, er is ook nog zoiets als eigen verantwoordelijkheid van een koper.

1 keertje googelen en je weet een boel meer.

Oh ja, en gewoon weer lekker strak 251€ bieden op een minimale prijs van 250.......

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

ach als een parts gitaar is het een koopje, noiseless doen eur 150 (nieuw) de neck lijkt me een mighty mite (gezien de plastic plug) eur 100, dan nog een gelakte body, tuners en trem, ik denk los van het punt dat de verkoper er niet bij zegt dat geen fender is met het naaien nog wel meevalt

Standaard

Fred,
    Je hebt helemaal gelijk dat het op basis van de onderdelen een goede deal kan zijn.
    Ik bedoelde met naaien het gegeven dat het een neppert is.
    Had ik wellicht wat strakker op kunnen schrijven.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fred dons Bekijk bericht
    ach als een parts gitaar is het een koopje, noiseless doen eur 150 (nieuw) de neck lijkt me een mighty mite (gezien de plastic plug) eur 100, dan nog een gelakte body, tuners en trem, ik denk los van het punt dat de verkoper er niet bij zegt dat geen fender is met het naaien nog wel meevalt
    Ik schreef ook dat de prijs best meevalt, zeker gezien de specs ( mits het echte noiseless zijn en niet alleen kapjes).
    Dus je hebt gewoon gelijk. Punt is dat je een partsocaster verkoopt als Fender en dat klopt gewoon niet.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

daar ben ik het helemaal mee eens

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten