Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 477 van 866 EersteEerste ... 377427467475476477478479487527577 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.761 t/m 4.770 van 8652
    Senior Member

Standaard

Velcro die bij de pedaltrain zit is retesterk maar toch blijft het voor geen meter onder mijn pedalen zitten

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thijssie06 Bekijk bericht
    Velcro die bij de pedaltrain zit is retesterk maar toch blijft het voor geen meter onder mijn pedalen zitten
    Komt omdat onderkant van pedalen vaak van rubber zijn. In rubber zitten weekmakers. Weekmakers en lijm of tape gaan slecht samen. Plak velcro onder bijv T rex, tc electronic of EHX pedalen en het zit voor altijd vast.

Senior Member

Standaard

Oeps! Dat wordt andere pedalen kopen
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Gewoon het rubber onder je Boss pedalen wegrukken. Heb ik ook gedaan, werkt perfect.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Gewoon het rubber onder je Boss pedalen wegrukken. Heb ik ook gedaan, werkt perfect.
    Werkt idd goed. Waar het niet kan heb ik klittenband vastgelijmd met contactlijm (bisonkit/tix). Werd gek van dat gezwabber en ben er nu helemaal vanaf.
    If it ain't got purple it ain't got music.

Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

Senior Member

Standaard

Omdat ik ook toetsen speel en al m'n zooi steeds met het ov mee moet zeulen, kan ik naar repetities niet mijn pedalboard mee nemen. Omdat ik losse zooi ook zat werd en ik nog een kistje van wat snoep had liggen het zo maar even opgelost:

De ruimte links past de adapter in en dan kan alles in het voorvak van m'n gitaartas.

Met t gat voor de input van de tuner alleen vergeten dat er nog rubber onder het pedaal zit wat ik nog moet vervangen door klittenband.
    Laatst gewijzigd door Rewind; 13 augustus 2014 om 13:42

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Wederom een update: ik heb de Maxon AD999 erbij, en nu wordt alles gevoed door de Harley Benton Power Plant Junior. Box Of Rock, Fuzz Probe en phase90 gedaisychained, de rest op een aparte uitgang. Het andere board is van onze andere gitarist, met de Tubescreamer en DD3 voor zang.

De enige verandering nu is dat ik de Memory boy ná de AD999 heb. Voor de rest: ik ben helemaal happy hiermee. Durf niet te zeggen voor hoe lang, maar vorige week elke dag gerepeteerd of opgenomen en met uitzondering van maandag elke dag live gespeeld.

Ik ben tevreden

Senior Member

Standaard

The sure thing: Weer aardig wat veranderingen zo te zien.
    Hoe is de Full-drive 3 ten opzichte van de 2, zijn er veel verbeteringen?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stratestic Bekijk bericht
    The sure thing: Weer aardig wat veranderingen zo te zien.
    Hoe is de Full-drive 3 ten opzichte van de 2, zijn er veel verbeteringen?
    De FD3 klinkt iets minder open, iets meer compressie en meer gain tot je beschikking. Ik ben er nog niet uit of het klanksgewijs een verbetering is.... (Los van de hoeveelheid extra opties die de FD3 heeft)
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Pedalboard Dilemma.... ;-)

Ondertussen dient de start van mijn 5e board zich aan.... Elke 'plank' heb ik elke keer zelf gemaakt... Al dan niet in een fraaie case van Thonn (Thomann).

Zie volgorde... 1e / 2e dan een heel groot Board... nu het kleinere board... Echter wil ik nu een compacter board dan het grote...
    Dus... 4e bord combineren met de Musicomlab...
    Ga ik nu weer zelf bouwen... of nu toch maar voor een Pedaltrain???? Elke keer Hout / Velcro / Verf + tijd is ook een investering.

Dus:
    - Of een Pedaltrain
    - Of een fraaie plank in een goede - grotere - case...
    Ik heb WEL HOOGTE nodig...

Aanvullend... In de grote plank zat nog een Burkey Flatliner.
    Gezien formaat en gewicht is deze weg... heb nu een Burkey six... maar heb daar wellicht een 2e of alternatief voor nodig.

Tips... Welkom...!!!

Laatst gewijzigd door groovieguitarguus; 18 augustus 2014 om 10:40
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten